[VIDEO] Gadis Lukis Waj@h Jejaka MlSTERl Muncul Dalam MlMPl, Sekali ‘Dia’ Betul-Betul Datang!

 

Memang tak dapat dinaf!kan, setiap manusia di muka bumi ini pasti pernah melalui pelbagai mimpi yang berbeza ketika tidur. Tidak kiralah mimpi indah, sed!h atau menak0tkan. Tetapi tidak semua orang mampu mengingat kembali butiran mimpi tersebut.

Tetapi lain pula kisahnya dengan seorang gadis ini apabila dia akhirnya ‘berjumpa’ dengan insan yang pernah muncul dalam mimpinya.

Jejaka mlsteri dalam mimpi

Menerusi video pendek yang dikongsikan oleh Alicia Eva di TikTok memaparkan dia sedang melukis wajah seorang jejaka yang ditemui dalam mimpinya sebelum ini. Sementara sedang melukis, dia turut bercerita mengenai kejadian mimpi yang dilaluinya. Mimpi itu dikatakan berlaku sekitar tahun 1940 iaitu kita berada di dalam satu kapal besar.

Gadis ini merupakan penumpang kapal berkenaan manakala jejaka msteri itu adalah seorang pelaut. Malah, lelaki msteri berkenaan sempat mengajar gadis ini cara menjat0hkan sauh, mencari arah mata angin, cara baca ombak dan sebagainya. Bermula dari situ mereka mula ‘berkawan’.

Memang sama macam lukisan!

Tambah Alicia lagi, meskipun ia hanyalah mimpi indah yang pernah dialaminya tetapi dia dengan nada berseloroh meminta pengguna TikTok untuk membantu ‘mencari’ jejaka tersebut di alam nyata ini.

Tetapi siapa sangka, rupa-rupanya jejaka itu memang wujud! Seorang jejaka telah muncul dan membuat satu TikTok ‘berduet’ dengan video yang dikongsikan oleh Alica. Jika dilihat muka jejaka itu, ciri-cirinya persis seperti wajah yang dilukis oleh Alicia. Namun, tidak dapat dipastikan sama ada itu adalah orang yang sama ‘muncul’ dalam m!mpi Alicia atau pun tidak.

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata netizen agak terkej0t dengan ‘kemunculan’ jejaka itu. Malah ada di antara mereka yang yakin bahawa jejaka itu adalah insan yang muncul dalam mimpi gadis itu.

Sumber:

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*