Ramai Terhibur Lihat Anak Amyra Rosli Baca Doa Sampai Nangis, Video Raih 1 Juta Views!

 

Keluarga pasangan pelakon, Amyra Rosli dan Amar Baharin seringkali menjadi perhatian peminat malah mereka berdua juga antara pasangan sama cantik, sama padan yang disenangi peminat drama tempatan dengan lakonan mereka berdua.

Seperti selebriti lain, Amyra Rosli turut mempunyai laman akaun Instagram yang diikuti dengan jutaan pengikut yang mana kini telah mencapai jumlah 5.6 juta followers.

 

Sekali gus setiap yang dikongsikannya selalu meraih perhatian peminatnya malah rata-ratanya dapat melihat perkembangan kerjaya dan keluarganya dengan lebih mudah.

Terbaharu perkongsian Amyra Rosli nampaknya mencetuskan gelak tawa bukan sahaja warganet tetapi ramai rakan selebriti yang cukup terhibur melihat telatah anak sulungnya yang diberi nama Aqeef Anaqi yang kini berusia 3 tahun.

Kongsi Amyra Rosli kepada umum bahawa disebabkan makanan terlalu sedap, anaknya itu membaca doa sampai menangis dan dalam rakaman video yang dimuat naik dapat dilihat gelagat anak selebriti jelita itu yang sanga“Bila makanan terlalu sedap, doa pun sampai nangis” tulis Amyra Rosli diruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)

 

 

Melalui ruangan komen, kebanyakkan selebriti terkenal men1ngg4lkan pelbagai reaksi terhadap gelagat comel Aqeef Anaqi itu.

“Alololo sedap betul sampai nangis teresak-esak… cian Anaqi”

Anak Amyra RosliAnak Amyra Rosli

“MasyaAllah! Memang syukur sangat ni! Bagus sungguh. Anak soleh aminnn”

Anak Amyra Rosli

“Hahaha betul-betul menghayati eh! Comel!”

Screenshot_279

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

 

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*