“Setahun Lebih Terpis4h,” Akhlrnya Dayah Bakar & Svami Kembali Bersatu

Perjuangan pesonaliti televisyen, Dayah Bakar apabila terpaksa berjauhan dengan suami sepanjang proses keham1lan dan juga ketika melah1rkan anak sulung mereka kerap kali menjadi perhatian peminat.

Suaminya, Kapten Muhammad Hanif Hamidi yang bertugas di Australia tidak dapat pulang ke Malaysia berikutan pandem1k Cov1d-19 yang mel4nda dunia hingga menyebabkan sempadan negara ditutup.

Susulan daripada itu, Dayah dan anak kecilnya, Achbar Muhammad Fahri telah mengambil keputusan untuk terbang ke Australia awal bulan ini untuk berada bersama suami tercinta.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)

Dah bersatu semula

Seusai menjalani proses kuarant1n selama 2 minggu, akhirnya Dayah dan suami kembali bersatu selepas genap setahun tidak berjumpa secara langsung.

Perkara tersebut telah dikongsikan di Instagram peminatnya apabila memperlihatkan Kapten Hanif memeluk erat isteri serta anak mereka yang baru pertama kali bertemu.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by dayahlova_my (@dayahlova)

Saya pulak yang rasa nak n4ngis

Hal ini membuatkan warganet berasa sebak dan terharu apabila menyaksikan pertemuan mereka sekeluarga setelah terpisah dalam tempoh masa yang lama dan hanya berhubung secara atas talian sahaja.

Masing-masing meluahkan rasaa syukur dan mendoakan agar hubungan pasangan ini terus berkekalan dan mendapat keberkatan daripada Allah S.W.T di dunia dan juga di akhirat.

Sumber: Dayahlova

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/01/19/setahun-lebih-terpis4h-akhlrnya-dayah-bakar-svami-kembali-bersatu/

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*