[Video] Pertemuan Penuh Air Mata, Dayah Bakar Dan Anak Bersama Suami Setelah 377 Hari Terpisah

 

Personaliti TV, Nur Hidayah Abu Bakar, atau lebih dikenali sebagai Dayah Bakar bersama anak lelakinya, bertemu semula dengan suami tercinta dalam pertemuan penuh emosi setelah 377 hari terpisah.

Menerusi perkongsian video terbaharu oleh Dayah di Instagram rasminya sebentar tadi,  Kapten Hanif Hamidi yang menunggu di lapangan terbang menyambut Dayah dan anaknya dengan pelukan erat.

Sebelum itu, personaliti berusia 32 tahun itu bersama anak lelakinya, Achbar Muhammad Fahri, telah menjalani kuarantin di Australia selama 2 minggu sebelum menaiki tiga kali penerbangan untuk bertemu suaminya dan menetap di sana.

Pertemuan penuh emosi

Ibu, baba dan Fahri dapat bersama akhirnya

Leih mengharukan, ini merupakan pertemuan secara fizikal buat kali pertama antara Kapten Hanif bersama anaknya sejak awal kehamilan sehingga Fahri sudah berusia empat bulan.

Dayah yang sebelum ini terpaksa mengandung dan membesarkan anaknya tanpa kehadiran suami, terpisah dengan pasangannya pada awal tahun lalu akibat Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan tuntutan Kapten Hanif kepada negara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DAYAH BAKAR (@dayahbakar)


Video yang baru sahaja dimuat naik sekitar sejam yang lalu itu, meraih ratusan ribu tontonan oleh rakan artis, peminat dan warganet yang tersentuh melihat momen indah pertemuan mereka sekeluarga setelah terpisah sekian lama.

‘Banjir’ tengok video ni

Menangis 100 kali..

‘True love’

Sumber: Instagram Dayah Bakar via sk

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*