Teruskan Perniagaan Dengan PU Riz, Cincin Di Jari Manis Neelofa Und4ng Tanda Tanya?

Nama pengacara dan usahawan terkenal telah menjadi bualan hngat netlzen selepas tercetvsnya satu spekulasi mengenai keretakan hubungannya bersama PU Riz. Malah, Neelofa juga didkwa telah mennggalkan cincin risik yang diberikan kepadanya.

Terbaru, apa yang menarik perhatian ramai adalah cincin yang berada di jari manis Neelofa sehingga telah menlmbulkan pelbagai persoalan.

Sebelum ini, spekvlasi melibatkan pengacara terkenal ini telah tercetvs selepas ada individu didkwa melemp4rkan fltnah mengatakan bahawa Neelofa sudah pun bernikah dengan PU Riz di Kelantan. Selain itu, ahli keluarga Neelofa juga seakan memberi ‘sindlran’ terhadap seseorang.

Malah, gambar merisik Neelofa dan PU Riz juga telah dipdam oleh ibunya, Noor Kartini. Susulan daripada itu, pelbagai persoalan telah timbul berhubung dengan isv ini sehingga ada netlzen mendkwa Neelofa sudah mennggalkan cincin risik di jarinya.

Berdasarkan perkongsian terbaru Neelofa di IG Story, dia menceritakan tentang satu platform yang dikenali dengan nama Markaz Tijaari. Difahamkan, platform tersebut merupakan usaha sama antara Neelofa dan PU Riz. Ianya berfungsi untuk membantu rkyat Malaysia dalam menjana pendapatan khususnya bagi golongan suri rumah dan pelajar.

Sepanjang bercerita secara terperinci mengenai platform Markaz Tijaari, apa yang menjadi tumpuan adalah sebentuk cincin yang dipakai oleh pengacara cantik jelita ini. Oleh itu, ramai tertanya-tanya mengenai cincin yang dipakai Neelofa. Namun, tidak dapat dipastikan sama ada itu adalah cincin yang sama ketika Neelofa dirlsik oleh keluarga PU Riz atau pun tidak.

00:00
00:23

Sumber: Neelofa

Via ohbulan

Facebook Comments

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*