[VIDEO] 6 Tahun Menunggu Zuriat, Syukur Akhirnya Allah Hadirkan Cahaya Mata

 

Impian setiap pasangan yang berkahwin adalah untuk memiliki cahaya mata . Namun tidak semuanya bernasib baik dapat merasai nikmat itu meskipun sudah berkahwin untuk jangka masa yang lama.

Apatah lagi, harapan untuk memiliki zuriat itu semakin tipis apabila doktor sendiri memaklumkan bahawa ada masalah yang berlaku dalam diri salah seorang pasangan sehingga membuatkan usaha untuk memiliki cahaya mata seakan begitu sukar.

Ada juga yang melalui hari yang begitu sukar bila berhadapan dengan masyarakat yang suka bertanya tentang zuriat, seolah-olah tidak mahu memahami betapa setiap pasangan teramat menginginkan zuriat, namun takdir Allah swt, siapalah yang mampu melawannya..

VIDEO:

00:00
01:00

Terbaru, menerusi satu perkongsian di aplikasi tiktok, pemilik akaun tiktok Irania Mohamad mengalirkan airmata kegembiraan setelah 6 tahun menanti zuriat dari rahimnya sendiri.

Berita yang dikongsi bersama pengikutnya di tiktok itu ternyata menggamit perasaan yang menyentuh hati setiap insan yang menontonnya.

Komen Netizen:

6 tahun itu bukan lah suatu jangka masa yang singkat, malah ada lagi pasangan-pasangan lain yang sudah mencecah belasan tahun menanti berita gembira seperti ini.

Walau berapa lama anda sudah menanti zuriat sendiri, diharapkan tabahlah menerima ujianNya ini. Hari ini kita sedang bergembira buat insan yang baru menerima cahaya mata, esok lusa, siapa tahu giliran kita pula? Insyaallah..

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok Irania.Mohamed

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*