[VIDEO] Tak Sempat Panggil Bidan, Wanita Ini Lahirkan Anak Kembar 4 Seorang Diri Sebelum Semuanya Disahkan Men!nggaI Dunia

 

Di media sosiaI tuIar satu video, di mana seorang ibu melahirkan empat b@yi kembar secara bersendirian. Kej@dian tersebut berIaku pada Khamis yang lalu, di Madura, Jawa Timur Indonesia. Namun, apa yang lebih menyed!hkan apabila keempat-empat b@yi yang telah dilahirkan itu men!nggal dunia. Sed!hnya!

Tiga lelaki satu perempuan.

Menerusi lap0ran INews, wanita itu melahirkan keempat-empat anaknya tanpa bantuan sebarang bidan mahupun d0ktor. Difahamkan, tiga daripada empat anaknya merupakan lelaki dan seorang perempuan. Pada mulanya, hanya dua b@yinya yang men!nggal dunia, namun selepas empat jam dua b@yinya yang lain turut men!nggal dunia.

Malahan, wanita ‘cekal’ itu melahirkan anak secara normal di rumahnya sendiri. Jelas salah seorang penduduk kampung di situ, ini merupakan kali pertama kej@dian seumpama ini berIaku.

Baru kali ini terjadi di desa kami seorang ibu,  melahirkan 4 b@yi sekali gus.

Malahan, ada juga yang mend@kwa, pvnca kem@tian b4yi tersebut adalah disebabkan wanita itu ber@nak secara bersendirian tanpa bantuan pasukan d0ktor mahupun bidan.

Sumber: INews

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*