Status hubungan mereka terjawab. Rossa Tunjuk Satu Gambar Tarik Perhatian Ramai

Sudah empat hari berlalu, namun kisah kontroversi yang melibatkan pengacara Shuk Sahar dan isteri, Rossalennah Natassiah Asshaferah masih menjadi tumpuan warganet.

Baru-baru ini, posting Rossalennah di Instagram (IG) menjadi perbualan ramai selepas menunjukkan foto ‘wallpaper’ di telefon bimbit miliknya.

Mengikut tarikh yang tertera iaitu 25 Januari, Rossalennah masih mengekalkan gambar bersama Shuk dan anak pada skrin tersebut.

 

TIBA

 

‘Wallpaper’ Telefon Isteri Masih Gambar Shuk, Netizen Mula Berteka-Teki – “Dah Berbaik Ke?”

Meninjau ke ruangan komen, hampir 3,000 respon daripada kalangan netizen yang tertanya-tanya status hubungan mereka berdua.

 

Malah, ada segelintir yang beranggapan pasangan suami isteri ini sudah berdamai.

Netizan juga menasihati Rossa supaya tidak menyebarkan aiib suami jika masih tidak dapat move on

 

Usaha untuk mendapatkan kenyataan gagal apabila mesej yang dihantar tidak dibalas dan panggilan telefon juga tidak dijawab sejak isu ini hangat.

Terdahulu, kecoh apabila Rossalennah mendedahkan suaminya itu masih lagi menjalinkan hubungan dengan wanita bernama Fara Salleh.

Jelas Rossalennah lagi, dia juga bertindak menerjah ke rumah wanita tersebut untuk meminta suaminya pulang ke rumah namun terpaksa beredar dengan hampa.

‘Life Must Be Go On, Sebab Ada Dua Anak Kena Tanggung’ – Isteri Shuk Sahar

Beberapa hari yang lalu, nama pelawak dan pengacara popular iaitu Shuk Sahar menjadi bualan hngat selepas dia didkwa berlaku cur4ng dan tidak pulang ke rumah. Perkara ini didedahkan sendiri oleh isterinya, Rossalennah Natassyiah Asshaferah menerusi laman Instagram miliknya.

Terbaru, Rossa memuat naik satu posting bahawa dia akan meneruskan kehidupan bersama dua orang anaknya iaitu Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimy.

Dua anak nak kena tanggung

No matter what happen, life must be go on sebab ada dua anak lagi sera nak kena tanggung. I am a strong women because a strong women raised me.

Di Instagram, Rossa memuat naik satu kapsyen di mana walau apa jua berlaku, kehidupan masih perlu diteruskan. Ini kerana, dia perlu menanggung dua orang anak. Tambahnya, dia seorang wanita yang kuat dan wanita yang kuat juga telah membesarkannya. Menjengah di Instagram Storynya pula, Rossa dipercayai masih meneruskan kerja-kerja ‘paid reviewnya’.

Pernah mer4yu untuk kembali semula

Terdahulu, Rossa telah bertindak ke rumah Farah selepas suaminya dikatakan tidak pulang. Namun dia dih4lau walaupun dia yakin Shuk berada di dalam rumah tersebut memandangkan Farah tidak mengizinkan dirinya untuk memerlksa dalam rumah itu.

Rossa turut meluahkan rasa kec3wa apabila dirinya pernah meryu kepada Shuk untuk kembali semula, namun segalanya ggal. Malah dia mendkwa sering ditlpu sehingga perkara ini berlarutan dalam rumah tangga mereka.

Sumber : GEM PAK / kecohape

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*