“Ramai Lagi Lel4ki Bujang, Kenapa Svami 0rang?”

Berita pergolakkan rumah tangga Elvina Mohamad baru-baru ini turut mendapat perhatian Mia Ahmad. Sebelum ini pernah mengalami situasi yang sama, Mia mempersoalkan sikap segelintir wanita yang suka merampas suami orang.

Menerusi Twitter, Mia meluahkan rasa tidak senang dengan segelintir wanita yang suka menganggu lelaki yang sudah berkahwin sedangkan masih ramai lagi lelaki berstatus bujang di luar sana.

Manakala di Instagram pula, Mia turut memuat naik berita yang menimpa Elvina. Menurut Mia, beliau tidak boleh bertolak ansur dengan dugaan yang menimpa Elvina, lebih-lebih lagi ketika beliau masih berpantang.

Terdahulu, rumah tangga Mia diuji dengan kehadiran pihak ketiga ketika beliau baru sahaja melahirkan cahaya mata pertama (berpantang). Bagaimanapun suami, Mohd Izham menafikan dakwaan beliau kononnya cur4ng.

Banyak pula kes suami-suami curang ketika isteri baru sahaja melahirkan anak. Semoga tabah dan kuat buat isteri-isteri yang mengalami dugaan ini, apalagi ketika badan masih dalam proses berpantang.

Sumber: rotikaya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*