Suami TlnggaIkan lsteri Dan 4 Zuriat Tercinta, Dijmput lIahi Ketika ‘OT’ Mencari Rezeki.

Kuala Lipis : Didalam keadaan PKP sekarang orang ramai lebih gemar membeli barangan online setiap kali pembelian mereka mengharapkan barang mereka sampai dengan selamat diuruskan oleh syarikat penghantaran.

Sebelum ini tuIar mengenai satu syarikat penghantaran J&T gara gara menc4mpak barang kerana tldak puas hatl dengan syarikat mereka berkerja.

Namun ini lah hakikatnya seorang penghantar barang online semasa mereka d0wn tlada siapa yang bantu (tlada kaitan dengan syarikat yang tular) semasa mereka berkerja ker4s termasuk buat OT untuk menghantar barang tlada siapa yang nampak, hanya tahu barang sampai dengan selamat.

Arwh Kamal Ismail merupakan saIah seorang yang berkerja dalam bidang itu dengan Syarikat Ninja Van, dia juga terlibat dalam bidang pengantaran barang termasuk barang online. Semasa membuat kerja lebih masa (OT)untuk melakukan penghantaran barang dia telah terlibat dengan satu kemaIangan.

Arw4h Kamal Ismail yang merupakan pemandu lori syarikat Ninja Van men1nggal dun1a apabila lori yang dipandu merempvh sebuah treIer muatan papan dalam kejadian di Merap0h Kuala Lipis.

Kamal yang juga kepada 4 cahaya mata ini disahkan mninggal dunia ditempat kejadian imp4k rempvhan tersebut.

Apa yang berlaku mengundang piIu, bila mana arwh sempat memuat naik status dilamana facebooknya berbunyi ” Malam ini kita kerja Over Time ” status tersebut ditulis dilaman facebooknya pada 11.53 malam 4 febuari lalu sebelum bergerak memandu lorinya.

 

Rata rata mereka mengenali arw4h kamal yang amat terkejvt dengan apa yang men1mpa arw4h memandangkan kamal amat disenangi dan dikenali semua orang.

 

Seb4k melihat anak bongsu arwh yang kelihatan suguI teringatkan arw4h ayahnya.Turut berdvka abang arwh yang dikenali dengan nama Nazim TRW.

Bila mana saat adiknya Kamal mninggal dunia dia berada di hspital kerana alami str0k seb4k luahan Nazim permerg1an adik tersayang.

Mengikut rakan rakannya lagi melalui laman facebooknya arw4h seorang insan yang sangat baik dan sangat rajin berkerja.

 

Dia pergi buat selamanya tlnggalkan isteri dan anak anak yang masih kecil yang pasti mereka akan rindu kepada ayah nya yang perg1 buat selamanya ketika sedang keluar mencari rezeki untuk keluarga.

 

Semoga isteri arwh Puan Maznah Muhayidin tabah dengan apa yang berlaku, yang maha esa lebih sayangkan arwh. Al fatihah.

Sumber: mt

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*