“Ibu mentua pun awak menggil4 k4cau” – Puteri Sarah dedah rumah tangga di g4nggu orang ketiga?

Puteri Sarah Liyana beng4ng dengan individu yang  tak habis-habis meng4nggu rumah tangga dan keluarganya di media sosial.

Kaa Sarah, individu tersebut sanggup mencipta akaun p4lsu semata-mata untuk ‘st4lk’ aktiviti harian isteri kepada Syamsul Yusof ini.

Malah menurut pelakon itu, individu tersebut seolah-olah tidak berpuas hati apabila Sarah dan suami berbaik semula.

Foto: IG

“Selamat pagi st4lker, mesti hari-hari awak ingat saya kan? So sweet, setiap hari awak int1p saya, tahu aktiviti saya, okay st4lk la.

“Instagram saya tak pr1vate pun, maaf saya terlalu sibuk dengan keluarga, dengan kerja, dengan perniagaan. Saya tak ada masa untuk buat benda lain tak macam awak.

“Sampai terp.aksa buat akaun p.alsu untuk k.acau saya. Dah 2021 dear, terimalah kalau buat j4hat Allah takkan izinkan awak menang, Allah tak tidur. Memang tak tenang ya tengok dah berbaik?” katanya melalui IG Story.

Bukan Sarah sahaja yang dik.acau malah ahli keluarga dan kawan-kawan pun menerima nasib sama.

“Lepas tu k4cau kakak ipar saya, k4cau kawan-kawan saya, k4cau stokis (perniagaan) saya. Malah ibu mentua pun awak mengg1la kacau.

“Nak kena report polis lagi ke awak ni? Tolong jaga maru4h tu sikit. Tolong pergi berub4t, tervk sangat dah awak ni.

“Kalau awak rasa tak tenang, selalulah tahajud dan solat taubat. InsyaAllah rasa berd0sa yang menebal dalam diri tu akan terhapvs sedikit demi sedikit. Hidup pun tenang. Tak adalah rasa insecure 24 jam. Good luck dear.”

Siapalah agaknya yang kac4u tu kan? Teringin nak jadi isteri Syamsul lah tu!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*