‘Leona Tlg Cari Klinik Kecikkan Kpek,’ Jwpan Mngejutkan Azhar Sulaiman Bila Rmai Tgur Ank Dia BeIanja Aset

Terbaru, anak kepada pelakon Azhar Sulaiman, Kasih Iris Leona kembali mendapat perhatian ntizen apabila fotonya yang menjoI.ok mata dikcam ntizen.

Menerusi komen, rata-rata memperti.kaikan pmakaian Leona yang agak se.ksi dan keterI.aluan selepas mewarnakan rambutnya baru-baru ini.

” Dik, kalau boleh jaga sikit ‘aset’ tu,” kata salah seorang pengguna twitter.

” Mak bapak tak tegur ke? Dah lah se.ksi,” komen salah seorang netizen.

” Jaga aura.t dik, tak fasal-fasal nanti cantik kejap je, bina.sa yang lama,” nasihat salah seorang warganet.

Leona yang memuat naik foto terbaharunya di akan Twitter dan Instagram itu tidak memberikan sebarang respon di atas teguran dan keca.man tersebut.

Namun Azhar menerusi laman Facebook miliknya menyedari akan hal tersebut.

” So today Leona kena ke.cam lagi termasuk lah Mami (Azhar) jugak kena hen.tam sebab tak pandai didik Leona to be “islamik”

” You ada anak?” persoalnya.

Leona pada Mac lalu turut hangat diperkatakan apabila dia dan kembarnya Andika Rees Pahamin berjaya meraih pencapaian terbaik dalam SPM 2019.

Azhar berkahwin dengan isterinya, Chempaka Emalin Pahamin dan mereka dikurniakan sepasang kembar Leona dan Andika Rees Pahamin serta Kasih Leia Ixora yang berusia 21 tahun.

Jawapan terbaru Azhar

Sementara itu menerusi status terbaru yang dimuatnaik di Facebook, Azhar Sulaiman sekali lagi meluahkan pendapat beliau mengenai isu membabitkan anaknya itu.

” Lepas satu.. satu lagi isu.. Aritu isu takleh cakap melayu harian and asyik cakap english. Pastu sebok belajar cakap Kelate.. Now pasal pakaian se.ksi lak..

” Leona please find Brea.st Reduction Clinic….Daddy will pay for the make over!…Bila kope.k kecik….im sure takleh pakai baju baju sek.si lagi..” tulis Azhar.

Sementara itu menerusi ruangan komen, rata-rata ntizen meminta Azhar menerima teguran dari sudut positif.

Ini kerana bukan ukuran saiz ‘aset’ milik anaknya yang jadi ditegur ntizen, namun cara anaknya berpkaian yang keterI.aluan se.ksi yang tidak bersesuaian dengan budaya orang Melayu apatah lagi anaknya masih muda remaja.

” Sejujurnya bukan saiz yang bermasalah tapi bagaimana cara ia ditutup itu yang menimbulkan ftnah.. No need clinic… cuma hanya tukar baju..” tulis Ain.

Terdahulu, pada Jun tahun lalu, anak perempuan Azhar Sulaiman itu dikrit.ik ntizen apabila menukar warna rambut kepada jingga.

Mengulas mengenai isu itu, Azhar mengakui dia masih berusaha menjadi pemimpin yang baik untuk keluarganya.

Akui sedar dengan rasa kurang senang dalam kalangan ntizen, Azhar, 50, berkata anaknya juga masih belajar banyak perkara terutama dalam usia yang sedang meningkat dewasa.

” Dia dah 18 tahun… masih explore banyak benda dalam hidup ni.

” Hidup dalam keluarga moden ni, saya sebagai bapa perlu menyesuaikan diri dengan perkara begini walaupun ada suara yang tidak menenangkan… it’s part of growing up.

” Ada juga orang yang menegur dan menyentuh tentang agama… ada yang cakap saya patut buat sesuatu untuk menghalangnya.

” Saya hargai semua komen yang berlandaskan agama. Tak apa, nak membebel pun tak apa, ia sangat dialu-alukan,” kata.

Tambah Azhar dia tidak akan mempertahankan tndakan yang dibuat oleh anak gadisnya itu.

Pelakon Abang 92 ini juga berkata sebagai ketua keluarga dia akan membimbing isteri dan anak-anaknya ke arah yang lebih baik dan mendekatkan diri dengan Islam.

” Saya takkan bersikap defensif atau tegakkan benang yang basah. Yang salah tu salah, kita tahan la… sebagai seorang ayah saya terima.

” Saya juga akan cuba untuk memimpin keluarga ke arah yang lebih baik dan kembali mendekatkan diri dengan Islam,” ujarnya.

Menurut pemenang tempat ketiga Hero Remaja 1990/91 ini lagi, anak-anaknya faham mengenai hukum hakam agama dan berharap mereka sedar kesan daripada setiap tindakan yang dilakukan.

Sumber:gempak dan mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*