[VIDEO] Lep4k Sampai Tengah Malam, Lelaki Ini Terpak$a Mer@yu Dengan I$teri Bukakan Pintu

Orang lelaki baik bujang mahu pun yang sudah berkahwin selalu meluangkan masa bersama kawan-kawan lep4k di kedai makan sehingga lewat malam

Aktiviti tersebvt kononnya merupakan cara mereka untuk menghi.langkan $tres setelah seharian penat bekerja kerana dapat berb0rak dengan kawan-kawan.

Tetapi bagi mereka yang sudah berstatus suami orang, kalau boleh janganlah biasakan melep4k di luar sehingga lewat malam kerana isteri dan anak di rumah pun ingin meluangkan masa bersama juga.

Jika tidak, mungkin na$ib anda akan sama seperti lelaki ini yang tul4r di TikTok beberapa hari lalu. Gara-gara lep4k tak ingat dunia sampai ke tengah malam, si i$teri terus kunci pintu tak bagi masuk rumah.

Lihat video penuh tersebut di bawah:

Tak pasal-pasal kena kunci di luar rumah, gigih ketuk pintu merayu dekat isteri

Menerusi vide0 yang dimuat naik oleh @selingkuhanaldebaran1, kelihatan ketika itu dia sedang merakam kawannya yang terkunci di luar rumah kerana pulang lewat.

Lelaki itu dilihat beberapa kali cuba mengetvk pintu rumahnya sambil tersengih malu agar si isteri membuka pintu tersebut dan membenarkan dia masuk.

Namun, selepas beberapa kali mengetuk, tiada sebarang resp0n daripada ahli keluarganya. Mungkin mereka sudah tidur atau pun si isteri sengaja ingin memberikan pengajaran buat suaminya.

Apa yang lebih menghibvrkan adalah apabila si perakam hanya mampu menter.tawakan kawannya dan tidak mampu untuk membantu apa-apa.

“Kalau aku ada suami, nampak gayanya aku pun akan buat macam ni jugak” – Netizen

Susulan tul4rnya vide0 itu yang sehingga kini meraih 2.6M views, 122.2K likes dan 3.5K shares di TikTok, rata-rata netizen turut terhibur melihat gelagat lelaki itu yang merayu isterinya supaya membuka pintu rumah.

Malah, ada yang berkata lebih baik dia balik ke rumah esok pagi saja tapi belum dijamin nyawanya akan selamat. Ada juga yang pernah mengalami nasib sama sepertinya.

Berikut di bawah adalah antara k0men menarik daripada net!zen di TikTok:


Sumber :Senetron Malay

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*