[VIDEO] Gaya cantik Iman Troye buat ujian sar1ngan cvri tumpuan ramai, “Kemain style duduk…

Penyanyi dan personaliti media sosial popular, Iman Troye mendapat perhatian ramai peminat dan pengikut diruangan Instagram peribadinya apabila dia juga merupakan salah seorang selebriti yang turut menjalani ujian sar1ngan Cov1d-19.

Seperti ramai selebriti lain, Iman Troye juga mengambil langkah berjaga-jaga dan tidak mengambil mudah tentang kesihatan dengan membuat ujian tersebut di sebuah klinik.


Melalui video di ruangan Instagram, Iman Troye yang berbaju kuning sedang melakukan ujian tersebut dan dalam rakaman juga, dia berkongsikan sepanjang momen dirinya di sebuah klinik sekali gus mengharapkan doa yang baik-baik dari semua.

“Bismillah, doa yang baik-baik. Stay safe everyone, Iman love you guys so much! #Kitajagakita,” tulis penyanyi lagu popular iaitu Teman ini di ruangan kapsyen.

 


Perkongsian Iman Troye itu bagaimanapun turut menjadi bualan peminat kerana gaya cantiknya ketika membuat ujian sariingan itu sehingga menerima pelbagai pujian yang ditinggalkan menerusi ruangan komen selain posting terbabit turut mendapat lebih 110,000 tanda suka.

“Swap test kemain style duduk ye Iman”

Iman TroyeIman Troye

“Buat swap test pun cantik”

Screenshot_265

Dalam pada masa yang sama, peminat penyanyi berusia 18 tahun ini turut mendoakan agar semuanya baik-baik sahaja dan mengharapkan agar Iman Troye kekal selamat.

“Semoga baik-baik belaka…”

Iman Troye

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*