Memang Jenis MakhIuk Beb4I Yang Tahap Tak Faham Bahasa Dah Ni – Suami Risteena

” Lepastu belum sempat aku bagi statement apa, kau dah tulis artikel ikut sdap kepaIa kau dah kenapa?”

Itu antara perkongsian terbaru di Instagram oleh suami kepada pelakon Nur Risteena Munim Zainul Ilyas di Instagram dipercayai sebagai reaksi kepada mesej yang dihantar seorang penulis yang cuba menghubunginya untuk interview.

Isa Khan atau nama sebenarnya Mohammad Fara Aidid Ali Dad Khan, 28, meluahkan rasa tidak puas hati beliau terhadap penulis portal terkenal itu berhubung isu beliau dan isteri pergi ke Sabah serta berkunjung ke sebuah pulau di Semporna.

Sementara semalam, Risteena, 32, sudah menafikan tujuan mereka ke sana bukan kerana mahu berbulan madu sebaliknya atas urusan perniagaan.

” Sapa ajar bro? And then kau nak cover pungk#q kau, kau tulis lagi satu artikel cakap netizen yang tvduh.

” Aku rasa yang bvsuk hati tu kau kot. Aku minta kau remove artikel tu sebab berbaur ftnah dan boleh timbulkan lagi banyak salah faham, itu pun kau tak boleh nak buat?

” Bangga sangat dengan write up smpah kau tu ke? Ini memang jenis makhluk b.eb4l yang tahap tak faham bahasa dah ni.

” Btw, aku datang sini (Sabah) memang atas urusan perniagaan. Semua dokumen lengkap perniagaan pun dah disertakan pada pihak yang bertugas.

” Ada masa, aku luangkanlah bersama isteri (Risteena). Mungkin posting ada timbulkan salah faham, itu sahaja.

” Eh bro, lain kali tanya dulu. Jangan main henjvt ikut sedap kepala kau je. Nak mvntah aku baca artikel kau” tulis Isa Khan.

Semalam, menerusi satu perkongsian di Insta Story Isa Khan dilihat turut memuatnaik satu status seakan memkr1tik tndakan penulis sebuah portal yang menulis artikel berhubung lawatan beliau ke

” Tulis artikel main ikut sedap kepala bapak je. Apa tah nama penulis tu, tipan kot,” tulis Isa Khan.

Terdahulu Risteen berkata dia dan suaminya berkunjung ke negeri itu atas urusan kerja selepas mendapat kebenaran daripada pihak berkuasa.

Menurut Risteena mereka ke sana ada urusan perniagaan dan telah dapatkan surat merenta.s untuk tujuan kerja.

” Saya yakin pihak polis lebih arif, jadi saya fikir tak perlu post tentang kerja di IG saya untuk puaskan hati semua orang,” katanya menerusi posting di Instagram pada Isnin.

Terdahulu mStar melaporkan mengenai pertikaian orang ramai di media sosial tentang tndakan Risteena dan suaminya Isa atau nama sebenarnya Mohammad Fara Aidid Ali Dad Khan, 28, bercuti dan menikmati bulan madu di Semporna, Sabah.

Ia susulan tndakan pasangan itu sendiri yang kerap memuat memuat naik foto dan video aktiviti percutian mereka di sana selain tulisan ‘honeymoon’ pada posting mereka.

Dalam pada itu, poIis mengesahkan akan memanggil pasangan suami isteri selebriti untuk diambil keterangan selepas dikatakan pergi berbulan madu di Semporna, Sabah baru-baru ini.

Menurut Ketua PoIis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah, pada 20 Mac lalu, seorang lelaki berusia 27 tahun telah datang ke Balai PoIis Setapak kira-kira pukul 5 petang untuk memohon kebenaran melakukan perjalanan rentas negeri ke Sabah.

” Pmohon ada mengemukakan surat arahan menjalankan tugas oleh syarikat dan berdasarkan dokumen itu, pihak poIis meluluskan permohonan rentas negeri yang bermula pada 21 hingga 25 Mac ini.

” Bgaimanapun, gambar lelaki berkenaan bersama isterinya yang berusia 31 tahun telah tular di media sosial dan dikatakan pergi ke sana untuk berbulan madu di kawasan peranginan,”katanya menerusi satu kenyataan di sini hari ini.

” Stakat ini pasangan tersebut masih berada di Sabah dan akan dipanggil untuk memberi keterangan kepada pihak poIis sebaik mereka kembali ke Semenanjung.

” Si.asatan akan dijalankan secara terperinci berhubung dkwaan itu dan jika pasangan tersebut didapati memberikan keterangan paIsu untuk merentas negeri, tndakan akan diambil mengikut Sksyn 22(d) Akta Pencgahan Dan Pngawalan Pnyakit Berjngkit 1988 (Akta 342),” katanya.

Sumber:IG Isa Khan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*