Masa kecil jadi ‘flower girl’ je, kini giliran Maklong pula duduk tepi pelamin Ernie Zakri

Semalam, berlangsungnya pernikahan antara pasangan penyanyi iaitu Ernie Zakri dan Syamel telah memberi senyuman kepada para peminat mereka.

Majlis yang diadakan di Carpe_diem Serendah itu hanya dilangsungkan secara sederhana diman ianya diahdiri oleh kedua keluarga terdekat sahaja.

From this, to this

Foto-foto yang dikongsikan di laman sosial telah menarik perhatian semua apabila kedua-dua penyanyi tersebut kelihatan sungguh cantik sepadan.

 

Namun begitu, apa yang lebih menarik orang ramai adalah satu gambar yang dikongsikan oleh pengacara majlis mereka iaitu Fedtri Yahya. Fedtri berkongsi satu posting di mana menggunankan kapsyen ‘from this, to this’.

 

Daripada gambar tersebut, apa yang menarik perhatian ramai, dapat dilihat Ernie yang masih kecil ketika menjadi ‘flower girl’ kepada ibu saudaranya iaitu Ziana Zain ketika melangsungkan perkahwinan dengan bekas suami.

Namun pada ketika ini, giliran Ziana Zain pula yang duduk di tepi pelamin melihat anak saudaranya telah bergelar isteri.

Perkongsian yang dibuat oleh Nik Farhan itu telah mendapat lebih daripada tujuh ribu tanda suka dan 2 ribu RT di laman Twitter. Para peminat mereka turut mengucapkan tahniah buat Ernie dan Syamel disamping memvji kecomelan penyanyi itu sewaktu kecil.

Untuk makluman, Ziana Zain merupakan sepupu kepada ibu Ernie, Rafiaah Mohamed dan Ernie Zakri memanggil Ziana sebagai Maklong mengikut pangkat dalam keluarga.

Sumber: Nik Farhan via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*