Boleh Pula Terambil Bilik ‘H0neymoon’ Dengan Tandas Lutsinar, “Macam Mana Nak Mandi…

Memilih tempat penginapan adalah salah satu persiapan penting yang perlu dilakuk.an apabila hendak pergi bercuti. Memilih hotel yang berpatutan adalah ideal, tetapi tentunya kita ingin tinggal di hotel dengan suasana yang selesa dan mempunyai kemudahan yang lengkap.

Apabila pergi bercuti dengan kawan-kawan, berk0ngsi bilik adalah salah satu cara paling penting untuk menjimatkan kos penginapan di hotel. Namun situasi ini mungkin akan menjadi agak janggal jika bilik yang dipilih tidak sesuai dengan orang yang datang bercuti.

Begitu juga yang terj4di kepada seorang pelajar lelaki ini apabila dia pergi menginap semalaman di sebuah hotel untuk menyiapkan tugasan.

Melalui perk0ngsian video di TikTok oleh pengguna atas nama Danish, dia dan 2 rakannya telah berkongsi sebuah bilik hotel untuk berjimat duit.

Namun mereka terkejt apabila mendapati tandas yang disediakan dalam bilik hotel yang mereka sewa berdinding lutsinar di mana orang di dalam bilik boleh melihat orang yang sedang menggunakan tandas.

Dalam vide0 yang tular, remaja itu menunjukka]n refleksi rakannya sedang mengambil wuduk di dalam bilik air berkenaan, malah dia boleh mengintai dengan mudah dari atas.

$ituasi itu membuatkan mereka tidak selesa untuk mandi, sementara net!zen pula percaya bahawa pemuda-pemuda itu telah terambil bilik h0neymoon.

komen net!zen :

sumber : HCM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*