Body Macam Sajad, Komen Ntizen Dengan Beraninya. Sekali Eina Azman BaIas

Beberapa hari lalu, netizen hangat memperkatakan sekeping gambar milik Datin Paduka Eina Azman yang dijadikan topik beberapa portal hiburan kini.

Ramai yang terkesima sebentar termasuk rakan-rakan artis apabila melihat bentuk badan Eina, seperti anak dara, tak macam mak beranak dua.

Rata-ratanya juga berasa pdih hati melihat saiz badannya yang boleh diibaratkan seperti kerengga, ramping sungguh bentuknya.

Lebih menarik perhatian ramai dan membuatkan segelintir hanya mampu telan air liur apabila Eina memberitahu bahawa saiz badannya sama seperti sehelai kertas bersaiz A4.

” Mesti sama ukuran badan dengan kertas A4,” tulis seorang netizen.

” Ya! Sudah cuba,” balas Eina.

Selain itu, dia juga menegaskan badannya ‘original’ dan tidak melakukan sebarang pembdahan, hanya dengan senaman. Untunglah!

Memang dngki sungguh hati melihat bentuk badan cantik Eina. Mungkin kita semua perlu makan nasi dua kali sebulan sahaja selepas ini untuk dapatkan saiz begitu, kan?

Ntizen cakap body Eina Azman macam Sajad

Bagaimanapun, dalam banyak-banyak komen terselit satu komen ditinggalkan ntizen yang mungkin membuat Eiza Azman sedikit terkjut.

Individu terbabit dengan selambanya menulis komen menyamakan bentuk badan Eina Azman seperti usahawan kntroversi, Muhammad Sajjad atau Sajad.

” Macam Sajat dah tengok..” tulis individu terbabit dipercayai menggunakan akaun paIsu.

Menariknya komen tersebut telah dibalas semula Eina Azman dengan ringkas.

” Sorry I original ya. I’m mother of two ( Maaf saya asli ya. Saya ibu kepada dua anak)” tulis Eina disusuli emoji senyum.

Sementara itu, komen itu turut dihujani reaksi dari peminat Eina Azman yang meminta individu terbabit agar tidak bersikap b1adap dalam membuat komen.

Namun terdapat juga ntizen lain yang bersetuju dengan mengatakan bentuk badan Eina sama macam Sajad.

” Setuju.. Faham maksud adik tu.. Kak pun tengok tadi terus ingatkn Sajad… Bukan jeles dgn bentuk badan dia.. Tapi tanamkan dalam hati dan pikiran maIu pamerkn begitu pada khalayak.. Moga selepas ni Eina menjaga penampilan,” tulis Roslinaza.

” Ni mesti asyik dok stalk Sajad. Sampai orang perempuan pun kata macam Sajad.. Lain kan mak mak dengan perempuan buatan.. superb lagi mak mak.” tulis Haliza.


Untuk rekod, aktres itu telah mendirikan rumah tangga bersama ahli perniagaan Datuk Paduka Kaiser Gurmit Harden pada 31 Ogos 2014.

Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan cahaya mata kembar, Arianna Aubrey dan Karl Kareef.

Eina mula berkecimpung dalam dunia hiburan lakonan melalui drama 5 Jingga pada tahun 2008 dan nama beliau mula dikenali menerusi drama Mimpi Cinderella, di mana beliau memegang watak utama.

Pada tahun 2018, beliau bakal membintangi drama berjudul Doa Ku Mohon yang bakal bersiaran di TV3 pada bulan Ramadan. Beliau memegang watak ibu muda bernama Kasma.

Beliau merupakan anak saudara penyanyi dan pelakon terkenal, Juliza Adzlizan.

Sumber:IG Eina Azman

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*