“Shaheizi Sam Tahan Gelak Sambil Berdoa,” Ketika Adik Ipar Lelaki Nya ‘Pakai Tudung’ Ketika Solat

Keseronokan dalam beribadah di bulan mulia diserikan lagi jika bersama ahli keluarga terdekat. Beruntung bagi siapa yang mampu untuk bersama keluarga di bulan ini. Namun kadang-kadang bila berkumpul bersama pasti akan timbul situasi yang mendatangkan gelak tawa.

Kejadian yang melucukan terjadi kepada keluarga Melvin apabila Syida Melvin adik kepada Syatilla Melvin berkongsi rakaman keadaan keluarga mereka ketika sedang solat bersama – sama.

Suami kepada Syida, Syafiq Shaheen lengkap berpakaian seperti lelaki arab berjubah disertakan ghutra dan egal ketika solat tiba-tiba ghutra bertukar mendai tudung.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CDA (@syidamelvin)

Rakaman dikongsi melalui cctv di rumah Syatilla dan Sam dimuat naik di laman sosial instagram Syida Melvin.

Ketika sedang sujud, egal Syafiq terjatuh dan tergolek menjadikan ghutra Syafiq seolah2 tudung. Melihatkan keadaan itu, Sam yang sedang khusyuk berdoa kelihatan menahan gelak disebab kan perkara itu. Tidak lama kemudian Syafiq sendiri membatalkan solatnya akibat tidak tahan dgn kejadian melucukan itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur dgn keadaan itu. Namun ada juga yang berpesan agar tidak dikongsi perkara tersebut agar tidak mendatangkan fitnah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber : Instagram Syidamelvin by Media Kita

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*