“Nampak Muka Fazura Cembvru” – Tular Video Fattah Dipelvk Seseorang, Fazura Perjelas Cerita Sebenar

Baru-baru ini tular satu video memaparkan Fattah Amin dipeluk oleh seseorang yang tak dikenali ramai. Dengan memakai pelitu muka, lagilah tak tahu siapakah gerangan yang memelvk tersebut. Dalam video tersebut juga, Fazura dilihat memberi reaksi wajah seakan-akan cembvru apabila melihat suaminya dipelvk.

Dalam pada itu, rata-rata wargamaya pula menunjukkan ketidakpuasan hati melihat aksi Fattah dipelvk, sehingga membuatkan Fazura cembvru. Bagaimanapun, Fazura tampil memberi penjelasan di akaun TikTok miliknya dan menyatakan individu tersebut merupakan kawan baiknya.

Menurut Fazura, dia tidak menyangka video tersebut akan tular memandangkan ianya adalah video yang sudah lama diambil dan hanya dimuatnaik untuk throwback.

“Sebenarnya tu gurauan je. Mereka memang suka bergurau macam tu, dan Vee tu memang suka k4cau Faz dan Fattah. Harap tak ada salah faham lagi,” tulis Faz menjelaskan cerita sebenar.

Tambah Fazura lagi, video tersebut sengaja dimuatnaik semula sebab dia merasakan momen tersebut agak kelakar. Fazura turut menyatakan individu yang memeluk suaminya itu bukanlah Sherry Alhadad, tetapi kawan baiknya sendiri.

Meninjau di ruangan komen pula, rata-rata peminat Fazura yang sudah lama mengikutinya kenal dengan Vee dan faham ianya hanyalah gurauan. Biasalah kawan baik bergurau dengan kita. Bagaimanapun, Fazura tetap memohon maaf kerana sudah menimbulkan salah faham kepada semua peminatnya.

Sumber daripada: TikTok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Kool Fm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*