Berani Jujur! 5 Artis Indonesia Ini Mengaku H4mil Seb3lum Berkahwin

Hamil di luar perkahwinan adalah perbuatan terlarang dan ada yang menganggap ia adalah a1b yang mesti ditutup dengan ketat. Namun menurut Popbela.com, 5 selebriti Indonesia ini cukup terbuka untuk mengaku mengenai kehamilan mereka.

Nana Mirdad dan Andrew White

via Liputan6

Pasangan ini telah berkahwin pada 13 Mei 2006. Tetapi Nana melahirkan anak pertama mereka hanya 7 bulan dari hari perkahwinan mereka. Ibunya, Lydia Kandou akhirnya mended4hkan bahawa anak perempuannya mengandung sebelum anak luar nikah.

Kartika dan Uus

via Insert Live

Pelawak Rizky Firdaus Uus mengahwini kekasihnya, Kartika pada 19 Mac 2019. Enam bulan kemudian, Kartika melahirkan anak pertama mereka.

Menurut Popbela.com, Uus memberitahu mengenai kehamilan isterinya melalui saluran YouTube dan mengatakan bahawa Kartika sudah mengandung anak mereka sebelum berkahwin.

Nabila Faisal dan Marcell Dawin

via Wow Karen

Marcell Darwin akhirnya secara rasmi berkahwin dengan Nabila Faisal pada 12 Januari 2020. Sebelum berkahwin, pelakon berusia 29 tahun itu juga memutuskan untuk memelvk agama Islam.

Marcell secara terbuka mengakui bahawa Nabila sudah hamil 4 bulan ketika mereka berkahwin dan menyatakan banyak yang dipelajari dari kejadian tersebut.

Joanna Alexandra dan Raditya Oloan

via Kompas

Pasangan ini secaara terbuka berani mengaku bahawa isterinya sudah hamil anak pertama sebelum mereka melangsungkan perkahwinan.

Menurut Popbela.com, hasil perkahwinan itu, Joanna dan Raditya gembira menjadi ibu bapa dengan 4 orang anak.

Kezia Karamoy dan Axcel Narang

via Pantau

Setelah menyimpan rahsia selama 2 tahun, Kezia Karamoy hanya berani bersuara tentang kehamilan anak pertamanya.

Dia mended4hkan bahawa dia hamil sebelum perkahwinan mereka 29 Mac 2017. Lima bulan setelah berkahwin, Kezia melahirkan anak pertamanya, bernama Alfredo Elfata Narang.

Bagi selebriti ini, perkara ini merupakan pelajaran dalam hidup mereka. Kesemua mereka hidup dalam keadaan bahagia sehingga ke hari ini.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*