‘Di Bulan Mulia Abg ‘Prgi’ Tlnggalkan Syg Dan Ank2′, Iuahan Isteri Rvntun Hatl Ramai.

BAGAN SERAI – Seorang penunggang motosikal mninggaI dunia setelah terlibat kemaIangan dengan sebuah kereta di Jalan Bukit Merah malam tadi di sini.

K.ejadian tersebut berlaku kira-kira jam 9.40 malam ketika mngsa, Mohd Izzul Farhan Mohd Nayan, 34, yang menunggang motosikal jenis Yamaha 125ZR dari Tebuk Panchor menghala ke arah Lmbah Beriah.

Apa yang lebih memiIukan mngsa telah mninggaIkan isteri serta dua orang zuriat yg masih kecil Iuahan dari isteri arwh mrntun hatl ramai netizen.

Arwh dianggap sebagai seorang suami dan bapa yang baik. KehiIangannya amat dirasai oleh keluarga serta semua kenalan.

Ketua PoIis Daerah Kerian, Superintendan Mazuki Mat berkata, s.iasatan awal mendapati, mngsa yang menunggang secara sendirian itu dipercayai telah hiIang kawaIan serta gagaI mengawaI motosikalnya sebelum memasuki laluan bertenta.ngan.

“Motosikal mngsa telah meIanggar bahagian sebelah kanan kereta Perodua Bezza yang di pandu oleh seorang lelaki berusia 27 tahun.

“Akibat peIanggaran itu, mngsa telah tercmpak ke tengah jalan raya dan mninggaI dunia di tempat k.ejadian,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Menurut Mazuki, myat mngsa telah di bawa ke H0spital Parlt Buntar untuk tujuan be.dah s.iasat dan ke# di s.iasat di bawah Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Salam tkziah diucapakan, semoga r0hnya di tempatkan bersama orang yang beriman dan beramal solejj.Al Fatihah.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*