Drama TikTok Aeril Zafrel Kembali Undang Lvcu, “Ini Baru President”

Sebut sahaja nama selebriti ini, Aeril Zafrel pastinya sudah begitu kenal dengan gelagatnya yang lucu dan meskipun dikenali pelakon berwatak serius di kaca televisyen namun dia merupakan seorang yang berperwatakan berbeza dari yang lain sehingga menjadi antara pelakon yang disenangi ramai.

Usahawan ini juga sering mencuri tumpuan menerusi aplikasi TikTok apabila ada ada sahaja telatah dan kreativiti lucvnya untuk menghiburkan wargamaya.

Malah babak tampar menampar yang sering dilihat menerusi aplikasi popular itu juga ada versinya bersama isteri, Wawa Zainal sehingga mengundang orang ramai tidak dapat menahan ketawa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

Tetapi ia tidak terhenti disitu kerana Aeril Zafrel menghasilkan sambungan babak tamp4r men4mpar lagi antara dia dan isteri serta bersama seorang jejaka lain.

Ternyata kali ini juga video Tiktok Aeril Zafrel tidak mengec3wakan peminatnya juga kerana telatah selebriti ini dalam video sangat lvcu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

Video yang dimuat naik itu bagaimanapun mengundang ramai terhibur apabila dia yang digelar president TikTok diakui tidak mengec3wakan dengan content keduanya itu

“Reminder. Perempuan tak pernah salah guys”

AerilIMG_20210428_092245

Di ruangan komen juga, rakan-rakan selebriti juga tidak dapat menahan ketawa kerana aks1 lvcu pasangan suami isteri itu.

“Hahahaha”

IMG_20210428_092254

“Hahaha perangai betul dia ni la”

Aeril

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*