Lelaki Menangis Dapat Kiriman Raya Dari Kampung Buat Ramai Seb4k

Sedar tak sedar, bulan Ramadan sudah semakin dekat ke penghujungnya. Bermakna tidak lama lagi kita akan meraikan Hari Raya Aidilfitri. Untuk mereka yang jauh dari keluarga di kampung, pastinya raya kali ini tidak sama seperti biasa.

Baru-baru ini, seorang lelaki berkongsikan kiriman raya yang diterimanya dari keluarga di kampung. Reaksinya yang seb4k menangis sebaik saja melihat isi kandungan kiriman itu telah membuatkan netizen turut sama sebak.

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki ini menunjukkan kiriman raya yang dikirimkan dari keluarganya di kampung. Antara kiriman yang diterimanya adalah persiapan menyambut hari raya seperti kuih raya, kerepek, sepasang baju melayu dan sejadah.

Melihatkan barang-barang yang dikirimkan itu, lelaki itu menangis seb4k menerima hadiah tersebut. Dia juga tidak menyangka menerima sejadah istimewa kiriman dari ibunya sendiri.

Bukan saja lelaki ini malah netizen juga turut sama-sama sebak melihatkan kiriman yang diberikan keluarganya ini. Ada juga yang turut bersimpati dengan nasib lelaki ini yang tidak dapat pulang beraya di kampung seperti waktu dahulu.

“Hanya anak perantau sahaja yang memahami hati ini.”

“Dia nangis dengan aku-aku sekali nangis. Tahun ni kali kedua kita raya sini.”

“Sabar bang. Saya pun tak balik raya dah dua tahun dah.”

“Sabar kawan nak buat macam mana kita kan cari rezeki…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*