“Dia dtg akan bawa CD..” – Shuib seorang yg minat sgt pada karaoke, kisah benar jumpa Jep Sepahtu pun..

Shuib sepahtu atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad yang popular pada awal nya dalam rancangan televisyen iaitu Raja Lawak dan Maharaja Lawak Mega. Namun, tidak ramai yang tahu bagaimana Shuib mula mengenali Jep iaitu kawan nya dalam kumpulan yang diberi nama Sepahtu.

Menerusi satu temubual bersama Asmawi atau lebih dikenali dengan panggilan ‘Mawi’, beliau cerita yang Shuib sering berkunjung ke tempat karaoke dan selalu bawah CD.

“Dia akan datang bawa CD..” – Mawi

Video dibawah:

Terdahulu, Shuib tidak lagi menjadi penyampai radio dan juga tidak lagi aktif dalam dunia seni sebagai pelawak ataupun bidang lakonan.

“Saya tidak akan berundur dari dunia seni kerana bidang ini adalah sesuatu yang saya suka dan minat. Cuma sejak kebelakangan ini saya mulai sedar yang saya perlu menyusun semula kerja-kerja dilakukan supaya lebih teratur.

“Sebelum ini saya buat banyak kerja dalam satu masa dan berasa sedikit kelam kabut bila nak fokus, terutama yang melibatkan BubbleBee,” katanya.

Jom lihat juga apa kata netizen:

“ade hikmah diaowg di reject dari masuk af . diaowg masuk raja lawak menang . pastu masuk maharaja lawak menang . tgok rezeki tk salah alamat..”

“2020 dia ada kedai bubble tea yg sentiasa beratur panjang & coming soon nk buka seluruh malaysia , bisnes madu dia alhamdulillah , bisnes jual keta partner sir hafiz yusof , kerap muncul tv , projek sepahtu reunion , dj hot fm yg tau dah gaji cecah 5 angka , duta Kk mart , banyak gila nk sebut. ib , semoga kau sentiasa dimurahkan rezeki ib. aku suka cara usaha kau buka langkah utk lebih berjaya..”

“Video ni ada pengajarannya: Bukti rancangan allah tu lebih baik, setiap benda yg kita x dpt allah sebenarnya bagi kita bnda yg lebih baik pada masa yg akan dtg & pertemuan kita dgn seseorang pasti ada sebabnya..”

Disini, min sinetronmalaya berharap masyarakat sentiasa menyokong dan berdoa kebaikan pada Shuib sekeluarga agar sentiasa dimurahkan rezeki dan berjaya dunia akhirat.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: utube

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*