[VIDEO] “Trpaksa angkut lori..” Jambangan Duit ‘Gerg@si’ Hadiah Hari Jadi Bapa, Buat Ramai Kagum.

PETALING JAYA – Rata-rata pengguna laman Instagram teruja melihat jambangan duit bersaiz ‘gergasi’ hadiah dari seorang wanita untuk bapanya sempena hari jadi lelaki itu.

Menerusi perkongsian wanita yang dikenali sebagai Shraedy itu, hadiah istimewa tersebut mengambil masa kira-kira dua minggu untuk disiapkan

Lebih menarik, jambangan duit gergasi itu ter.paksa diangkut menggunakan lori oleh pihak penghantar bagi mengelakkan ia ro.sak sebelum diserahkan kepada bapa wanita itu.

Shraedy berkata, hadiah tersebut adalah sebagai membalas jasa bapanya yang telah bersusah payah membesarkan dia dan adik beradiknya selama ini.

“Selamat hari jadi untuk bapaku, terima kasih kerana membesarkan kami lima beradik selama ini. Walaupun orang Indonesia tapi bapa kuat, kuat cari rezeki yang halal datang ke Malaysia, meskipun waktu sekolah ramai yang hi.na anak pendatang.

 

“Terima kasih didik kami adik-beradik kami dengan baik walaupun banyak du.gaan keluargaku lalui diuji dengan pen.ceraian, tetap bersyukur masih ada lagi ibu bapa yang masih hidup di dunia ini.

“Harap sangat sempat bahagiakan bapa dan sementara bapa masih hidup ini, hendak balas segala jasa baik selama ini. Kawan-kawan tolong doakan bapa Shraedy sentiasa sihat,” tulisnya di Instagram.

Susulan perkongsian itu, rata-rata pengguna te.ruja melihat jambangan duit gergasi itu serta memuji tindakan wanita itu yang berusaha membahagiakan bapanya.

Pada masa sama, mereka turut mendoakan agar bapa wanita itu sentiasa sihat dan dalam lindungan Allah SWT.

Komen Netizen:

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber:K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*