Isteri Dedah Shuk Kant0i Lagi, Tapi Kali Ni Lebih Berani Sampai Ada Org Nampak

Nampaknya drama rumah tangga pelawak Shuk Sahar masih tiada kesudahan lagi apabila isterinya, Rossa Sera mendedahkan suaminya itu didakwa curang lagi.

Menerusi satu perkongsian di Insta Story, Sera seakan meluahkan rasa geram dengan suami dan skandalnya itu. Sera turut memuat naik mesej di Instagram diterima daripada netizen yang mendakwa terlihat Shuk bersama kekasih gelapnya menonton wayang di Penang.

Menerusi mesej berkenaan, Sera menafikan dia bersama Shuk ketika itu dan mengatakan suaminya itu bersama wanita dikenali sebagai Farah.

Bukan itu sahaja, seorang lagi netizen turut mendakwa terserempak dengan pelawak berkenaan bersama Farah sambil bergambar dengan peminat tanpa segan silu berjalan berdua.

Mungkin sudah lali dengan hal kecurangan suaminya itu, Sera sempat menyindir Shuk dan skandalnya hanya berpura-pura menjadi mangsa sedangkan ramai sudah melihat mereka keluar bersama.

Malah, Sera turut meminta meminta orang ramai yang melihat atau terserempak dengan mereka berdua supaya merakam video dan mengambil gambar sebagai bukti.

Sejak tahun lalu hangat diperkatakan mengenai hal rumah tangga Shuk apabila berlaku curang. Meskipun sudah berusaha memaafkan suaminya, Sera akui terkilan peluang diberikan disia-siakan.

Shuk juga jelaskan maksud sebenar pasal ayat ‘sedang elok’… sebab itu dia nak s4man

Beberapa hari ini nama Shuk Sahar kembali pnas apabila tiba-tiba muncul seorang wanita yang mendkwa menjadi mngsa gurauan ‘doubIe meaning’ pelawak itu ketika ditemuramah di sebuah stesen radio.

Wnita yang dikenali sebagai Ayu Aziz itu menerusi laman Twitter mendkwa penggunaan perkataan ‘sedang elok’ merujuk kepada perkara berbaur Ivcah terhadap adiknya.

TampiI menjelaskan keadaan sebenar, Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 35, berkata, apa yang dituduh wanita berkenaan sama sekali tidak benar.

MaIah demi menjaga reputasinya, Shuk bakal mengambil tndakan undng-undng terhadap perkara berkenaan.

” Dkwaan yang dikeluarkan oleh wanita tersebut sama sekali tidak benar. Pada saya rakaman vdeo yang saya sedang bercakap ‘sedang elok’ tu saya langsung tak ada merujuk apa-apa yang doubIe meaning.

” Iyalah umur 18 tahun, betul la sedang elok mengenal hidup… itu maksud saya, takkan nak cakap ‘sedang bvruk’.

” Saya akan teruskan dengan saman. Saya memang akan ambil tndakan kepada dia dan sekarang masih dalam perbincangan dengan peguam,” katanya kepada mStar.

Terdahulu, seorang pengguna Twitter yang bernama Ayu Aziz itu, memuat naik sebuah vdeo ketika adiknya menjadi tetamu jemputan dalam sebuah program radio tempatan tahun lalu dan mendkwa Shuk membuat gurauan yang membawa maksud Ivcah atau doubIe meaning.

Dalam pada itu, Shuk menganggap tudvhan tersebut merupakan satu prov0.kasi yang tidak berasas yang bertujuan untuk menjatuhkan nama dan kerjayanya.

Menurutnya, susulan ins1den tersebut dia menerima banyak mesej berunsur h1naan dan menjejaskan perniagaan serta nama baik keluarganya.

” Pada saya dia cuba prov0.k apabila isu Rumah 107 ni keluar. Saya ada hantar mesej peribadi kepadanya, saya tak ingat dia siapa, tiba-tiba dia keluarkan satu vdeo yang saya tak pernah interview dia pun.

” Perkara ini beri kesan kepada saya, saya jadi jadi tertekan, bisnes saya terjejas tervk. Sampai ada orang datang beli air kata ‘ini air siapa? air si budak masalah tu ke?

” Dia buat sampai ntizen tak henti-henti h3ntam saya, m4ki hamvn saya, keluarga dan mendoakan benda yang tak elok kepada saya.

” Saya rasa tndakan dia sangat meImpau,” tambahnya lagi.

Tambah Shuk lagi, tndakan wanita berkenaan meneruskan prov0.kasi dengan mendedahkan perbualan mesej peribadi benar-benar menguji kesabarannya.

Katanya, dia akan memohon maaf jika perkara yang berlaku itu benar-benar atas kesiIapannya.

” Saya pun taknak cakap banyak sebab saya pun dah cuba DM dia untuk bercakap elok-elok, dan DM saya tu pun digunakan untuk pro.v0k. Perbualan tu privacy, sepatutnya perbualan private antara saya dengan dia la.

” Saya manusia biasa dan tahu takkan lari daripada melakukan kesiIapan. Apabila saya sedar benda tu salah macam isu Rumah 107, saya sendiri akan akan minta maaf.

” Cuma saya minta doakan yang baik-baik. Saya belajar dengan kesiIapan yang berlaku. InsyAllah saya akan cuba jadi orang yang lebih baik,” ujarnya.

Ujar Shuk lagi lebih membuatkan dia kcewa apabila mendkwa wanita tersebut turut mengaitkan keluarganya dalam hal tersebut.

” Dia siap mendoakan lagi supaya dua orang anak perempuan saya dipermainkan dengan Iawak Ivcah.

” Masa tu nanti dia kata saya boleh senyum dan bertepuk tangan,” katanya.

Dalam perkembangan isu rog#I pada sebuah program televisyen baru-baru ini, Shuk selaku pengacara rancangan itu memberitahu, dia sudah hadir memberi kenyataan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Bagaimanapun Shuk memberitahu dia tidak dibenarkan berkongsi sebarang info berhubung s1asatan kes tersebut.

Sumber:mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*