Pelak0n Wanlta Kampung PlsangBersiri Siri Buat Lap0ran, Kena Lmpang Dgn Suami

Perg.aduhan antara pelakon wanita dengan suaminya yang juga seorang pemuzik akhirnya membawa kepada siasatan polis berhubung d.akwaan k.es mem.ukul anak.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah berkata pihaknya menerima laporan polis berhubung k.es berkenaan pada Ahad lalu.

Pengadu merupakan salah seorang pelakon drama Kampong Pisang Bersiri-siri arahan Allahyarham Mamat Khalid.

“Keja.dian berlaku pada awal pagi 31 Oktober lalu. Semasa keja.dian, suami pengadu dipercayai berada dengan pengaruh alk.ohol dan telah menampar muka anak mereka ketika cuba membantu pengadu yang dikasari.

“Menurut pengadu suaminya juga seorang yang panas b.aran. Anaknya yang meminta pengadu iaitu ibunya keluar dari rumah dan tidak mahu tinggal bersama s.uspek kerana t.akut dan t.rauma,” katanya ketika dihubungi pada Rabu.

Berdasarkan siasatan awal m.angsa yang berusia sembilan tahun mengalami kece.deraan di pipi dan telinga a.kibat dilempang.

S.uspek yang berusia 35 tahun itu ditahan reman selama tiga hari bermula Rabu sehingga Jumaat.

K.es disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Kes.eksaan 18A Akta Keg.anasan Rumah Tangga yang memperuntukkan h.ukuman p.enjara sehingga setahun dan d.enda atau kedua-duanya jika sabit kes.alahan.

Tambah Ashari, pihaknya difahamkan keja.dian ini bukan kali pertama berlaku terhadap pelakon berkenaan.

“Pengadu pernah dip.ukul sebelum ini oleh suaminya namun tidak mahu mengambil t.indakan kerana fikirkan nasib anak mereka,” katanya.

Pelakon berusia 41 tahun berkenaan mendirikan rumah tangga dengan s.uspek pada 2011 dan dikurniakan seorang anak perempuan. Suaminya berketurunan India muslim.

Kredit : Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*