“Hati remuk apabila mmbaca ayat anak saya..”- Aaron Aziz luah ayat anakny buat dia tersentuh..

Setiap yang hidup pasti akan menemui ‘kmatian’. Begitulah kehidupan dunia yang hanya bersifat sementara. Pelakon popular yang dikenali ramai, Aaron Aziz menerusi halaman Instagram nya, beliau berkongsi ‘kepingan’ ayat ayat luahan anak nya buat nenek (ibu Aaron Aziz) yang telah pergi buat selamanya. Sebelum ini, ibu pelakon Singapura, Aaron Aziz, meninggal dunia pada usia 70 tahun.

Aaron Aziz berkongsi dengan kapsyen:

“Breaks my heart reading my son’s heartfelt msg to his Oma. Oma will always be with us k son. We are her flesh n blood so she’s a part of me as much as a part of you. Love you son..”

“Hati saya tersentuh apabila membaca luahan anak saya yang memberi mesej yg menyentuh hati buat neneknya. Oma (Nenek) sentiasa bersama kita . Kita adalah drh daging beliau dan kita sebahagian daripadanya. Sayang Kamu, ank..”

Luahan anak Aaron Aziz:

Nenek saya adalah yang terbaik dan sangat penyayang. Dia selalu masak apabila saya datang ke Singapura, bawa saya beli ‘waffle’ bila bila sahaja saya terasa nak makan. Nenek sy mandikan, pakaikan baju waktu saya masih kecil, dan juga solat dihadapan saya itu adalah perkara pertama yg saya ingat (antara ingatan pertama yang terpahat di minda). Sentiasa ingatkan kepentingan mengenali Allah swt. Dia juga insan pertama berhijab yang sy kenali.

Saya minta maaf tak dapat balik Singapura untuk solat jenazah. Juga minta maaf sebab tak dapat mengikuti saat saat akhir pengebumian. Juga minta maaf sebab tidak boleh melaksanakan tugasan akhir sebagai cucu dimana nenek telah meletakkan hati dan jiwa pada sy.

Entri sebelum itu, Aaron Aziz juga meminta orang ramai agar sentiasa sayangi, manjakan ibu selagi mereka masih bernyawa.

Kapsyen penuh: 

It’s been exactly a year. Feels just like yesterday when you voice msged me. Miss you Mummy. Will and forever be in my heart and soul. Kpd mereka yg masih mempunyai Ibunda Kamu, sayangilah dia, manja kan lah dia, Dan bicara lah dgn dia dgn selembut lembutnya suara. Don’t know what you’ve got till it’s gone… Allahumaghfirlaha warhamha Wa’fini wa’fuanha.

Semua nya diluar kawalan sy, saya tersangkut di Jepun dan tidak boleh pulang.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau semua komen yang ditulis disini. segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sumber: IG

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*