Lelaki Layan Anak Tiri Bak Zuriat Kandung, Siap Lepak Dengan Ex-Husband Isteri

Seringkali kita mendengar bahawa ibu tiri atau bapa tiri yang selalu dikatakan jah4t dan juga ditvduh walaupun hakikatnya mereka ini sebenarnya tidak lah sejah4t yang masyarakat bayangkan. Setiap manusia mempunyai karakter yang berbeza jadi tidak adil jika semua manusia disamakan.

Hakikatnya ramai di luar sana yang sangat baik dengan anak2 tiri mereka. Seperti ibu bapa yang lain, ibu bapa tiri ini juga ada yang sangat bertanggungjawab dan ada juga yang menyayangi anak2 tiri mereka lebih dari anak kandung mereka.

Lelaki Layan Anak Tiri Bak Zuriat Kandung, Siap Lepak Dengan Ex-Husband Isteri

Lelaki Layan Anak Tiri Bak Zuriat Kandung, Siap Lepak Dengan Ex-Husband Isteri

Lelaki Layan Anak Tiri Bak Z

Inilah yang terjadi kepada seorang wanita yang telah memuatnaik sebuah video di laman Tik Tok apabila ianya memaparkan tentang seorang lelaki yang sedang menyiapkan anak2 untuk ke sekolah. Lelaki tersebut adalah ayah tiri mereka yang sekali dipandang dilayan anak2 itu seperti anak kandung dia sendiri.

Bukan sahaja lelaki tersebut baik dengan anak2 tirinya tetapi juga baik dan mesra dengan bekas suami kepada isterinya yang sekarang ini dan ayah kepada anak2 tirinya itu. Bahkan mereka boleh duduk bersembang sambil lepak bersama. Tiada langsung isu bekas suami atau seorang ayah tiri.

Video:

@akmaghani0walaupun dye hanya ayah tiri tp dye yg terlalu ambik berat hal urusan ank2 esk dh nak kne tnggal♬ Ayah – Seventeen

 

Video:

@akmaghani0bile bercerai bermusuh bknla pilihan terbaik demi ank2 jd lbih baik kite berkawan ank2 pn happy,my husband n ex hsband melepak mkn pg brsama ank2♬ original sound – PA4N🗝 – PA4N🗝

 

Bila menjengah ke ruangan komen, ramai warga net yang memuji kebaikan lelaki tersebut yang dianggap sangat baik kerana dunia sekarang susah untuk kita menerima anak2 isteri atau suami kita bagaikan hak kita juga.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*