[VIDEO] 17 Tahun Hidup Bersama, Wanita Mer4ung Perginya Arowana Kesayangan

Kehilangan semestinya membuatkan sesiapa sahaja akan mengalami kesedihan dan mengalirkan air mata. Apatah lagi jika kehilangan haiwan peliharaan yang telah bersama2 dengan kita buat satu masa yang sangat lama.

Haiwan peliharaan ini merupakan teman rapat dengan kita Walaupun haiwan ini tidak mempunyai suara tetapi kadangkala ramai dalam kalangan kita yang menyayangi mereka disebabkan tingkah laku mereka yang dekat dan rapat dengan kita.

Bayangkan jika haiwan peliharaan tersebut sudah bersama dengan kita selama 17 tahun, mungkin sesiapa juga akan menangis dan meraung jika haiwan peliharaan yang dijaga dan dilihat setiap hari selama 17 tahun m4ti. Mesti akan sedih dan amat menyedihkan jika kita berada di tempat individu tersebut.

Itulah yang berlaku kepada seorang wanita iaitu satu spesies ikan yang dikenali sebagai arowana telah m4ti. Ikan tersebut telah dipelihara selama 17 tahun. Walaupun dalam kesedihan, wanita tersebut sempat mengvburkan arowana yang sudah m4ti itu dan diletakkan kelopak bunga pada kvbur arowana tersebut.

href=”https://www.tiktok.com/@nrcisca” target=”_blank”
 

Menjengah ke ruangan komen pula, warga net masing2 meninggalkan komen yang mereka memahami perasaan wanita tersebut yang telah kehilangan haiwan perliharaan dan ramai juga yang pernah mengalami situasi yang sama.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*