Teman Laki Sentap Bila Dapat Tahu Harga Minuman Teman Wanita Lagi Mahal

Dalam menjalin sesebuah hubungan, tidak salah sekiranya mengamalkan ‘give and take’ bersama pasangan dengan tidak terlalu berkira untuk mengeluarkan sedikit wang ketika meluang waktu bersama.

Suasana ‘dating’ jadi hambar

Namun, lain pula kisah yang menimpa pasangan ini apabila suasana janji temunya berubah hening selepas tindakannya seperti mempertikai harga air yang dibeli kekasih.

Gadis tahan nangis harga air dipertikai kekasih

Sorotan video itu dapat dilihat menerusi muat naik semula oleh pemilik akaun bernama @sabbybyyy di laman Twtter yang menyaksikan reaksi kekasihnya selepas ditegur.

Gadis itu hanya tertunduk sambil cuba memasang pelekat pada cawan air tersebut sehingga tanpa sedar matanya berkaca menahan air mata dari jatuh.

“Nilai sendiri lelaki macam ni”

Susulan perkongsian, warga netizen terus membanjiri ruangan komen dengan pelbagai hujah yang rata-ratanya ikut sakit hati mengenangkan tindakan lelaki itu.

Komen Orang Ramai

“Kalau berkira sangat, tak payah ada GF””Baling je kat muka dia””Pantang betullah berkira bab makanan”.

SUMBER:Twttr@sabbybyyy Via Redaksi.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*