Pelajar wanita ini tamatkan riwayatnya selepas minum rcun sebelah kvbut bapanya, nota terakhir yg ditinggalkan jawab segala persoalan

Seorang mahasiswa berusia 23 tahun ditemui meningg4l dvnia bersebelahan makam bapanya selepas meminum r4cun.

Teguk racvn di kubur ayah

Menurut penjaga kubur, ketika kejadian m4ngsa dilihat sedang meneguk botol seperti teh, namun bau cecair itu agak tidak menyenangkan.

“Mangsa kebelakangan ini sering berdiam diri di kubur ayahnya, bahkan kerap tertidur di sana.”

“Sebelum ini dia pun nak bvnuh diri, tapi hasratnya diketahui ibu dan adik beradiknya. Tapi, dia cari peluang lagi untuk berbuat demikian dan akhirnya selepas kawasan kubur sunyi dia meneguk r4cun itu sewaktu ibunya tiada.”

Tertekan lepas disahkan hamil

Memetik laporan Bogor Daily, m4ngsa yang dikenali sebagai Novia Widyasari Rahayu mengalami tekanan selepas disahkan mengandung akibat dip3rk0sa lelaki yang juga merupakan seorang angota beruniform dan diminta menggvgurkan kandungannya.

 

“M4ngsa telah dibawa ke sebuah penginapan oleh kekasihnya dan telah dipaksa makan ubat sehingga dia tertidur… selepas 4 bulan kejadian, Novia disahkan hamil.”

Belum sedia kahwin, lelaki minta gvgur kandungan

Walaubagaimanapun, berita kehamilan itu telahpun dimaklumkan oleh keluarga pihak lelaki, namun pihaknya enggan mereka berkahwin hanya kerana anak lelakinya belum bersedia dan meminta agar kandungan digugurkan.

Nota akhir m4ngsa

SUMBER:Bogordaily Via Redaksi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*