Pasang CCTV Nak Lepas Rindu Dekat Isteri, Sekali Isteri Bawa Jantan Lain.. Siap ‘Ber4smara’ Dekat Ruang Tamu Lagi!

Seorang wanita yang juga bergelar isteri kant0i bermain kayu tiga bersama lelaki lain ketika suaminya tiada di rumah. Lebih meruntun hati apabila si suami hanya mengetahui kecvrangan si isteri menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dipasang di rumahnya.

Memetik laporan World Today, si suami yang dikenali dengan nama Peng Jichang telah berkahwin dengan isterinya selama lima tahun. Tetapi lelaki yang berasal dari Wuhan, China ini kerap tiada di rumah kerana kes1bukannya bekerja di luar kawasan. Berikutan daripada itu, dia membuat keputusan untuk memasang CCTV di rumahnya bagi memantau keselamatan dan sebagai pengvbat rindu terhadap isteri tersayang.

Namun siapa sangka, pada suatu hari ketika memeriksa rakaman CCTV menerusi telefon bimbit, dia terkejvt melihat isterinya membawa lelaki lain masuk ke rumah mereka semasa ketiadaannya. Tidak terhenti di situ, wanita terbabit juga kelihatan sedang bermesra dengan lelaki tersebut di ruang tamu. Peng Jichang mengaku tidak sangka isteri yang dipercayainya selama ini terg4mak melakukan perbuatan terkvtuk itu sehingga sanggvp tidur dengan lelaki lain.

Selepas diselidiki, Jichang akhirnya mendapat tahu mengapa isterinya enggan bersetubvh dengannya kerana isterinya dan lelaki tersebut sebenarnya telah mempunyai hubvngan svlit selama tujuh tahun sehingga ham1l tetapi terpaksa menggvgurkan kandvngan itu. Jelas Jichang lagi, mereka berdua menjalinkan hubungan sebelum dia mengahwini isterinya.

Meskipun kant0i berlaku cur4ng, wanita berkenaan dikatakan langsung tidak menunjukkan rasa menyes4l. Jichang yang terlalu kecew4 kemudian membuat keputusan untuk bercer4i.

Sumber: World Today

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : obulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*