[Video] ‘Dia Pnya W0w Tu.. ‘Lpas Yb Rina Harun, PM Kaut Iumpur Bnjir Undg Phatian Ntizen.

Ada sahaja yang tak kena dengan apa sahaja yang dilakukan kebanyakan orang-orang poIitik sekarang ni. Maklumlah, rakyat dah lalui macam-macam du gaan dan masaIah. Sebab itu harapnya orang-orang poIitik ni tunjukkanlah contoh yang baik supaya sejuk sikit hatl rkyat ni.

Selepas kec0h lsu Mnteri Pembngunan Negara, Wanita dan Masyarakat, Datuk Seri Rina H4run yang mencu ci kawasan yang terlihat bersih. Walaupun pihak Jalbatan Ke.bajikan Masyarakat (JKM) dah beri penjelasan, ia tetap tldak berjaya membuatkan netizen berhnti menge cam.

Dato’ Sri Ismail Sabri Yaakob, Perdana Menteri kita pun tak terlepas dari keca man netizen. Ini selepas terse bar video di aplikasi TikTok menunjukkan, Ismail menga ut Iumpur aklbat bnjir.

Dalam video pendek itu, orang ramai mendkwa Ismail seperti ac.uh tak ac uh menga ut Iumpur yang berada di kawasan tersebut kerana beliau hanya menga ut sekali sahaja sema.ta-mata untuk gambar wartawan.

Video:

Boleh pula ada suara lelaki yang bersorak sebaik sahaja Perdana Menteri menga ut Iumpur tu, Jom kita lihat apa kata netizen dekat ruangan komen.

komen netizen

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : DBONGKAR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*