“Hampir 3 Minggu Tak Dapat Lihat Wajah Suami Ak1bat Sih1r” -Seb4k! MengaIir Air Mata Suami Isteri Selepas Semuanya Sembvh

SIH1R adalah ilmu berkaitan perbuatan halvs melalui pertolongan makhlvk gh4ib sama ada sy4itan atau j1n yang lebih berfokus kepada perbuatan untuk meny4kiti, memud4ratkan atau mengel1rukan manusia.

Banyak per1stiwa yang memaparkan tentang penangan iImu s1hir termasuk menggunakan svsuk dan j4mpi ser4pah untuk kelihatan cantik, menggunakan ilmv hit4m untuk mem1sahkan suami isteri, ilmv puk4u dan s4ntau untuk meng4niaya orang lain selain mendatangkan peny4kit ment4l dan fizikal kepada m4ngsa.

Ilmu sih1r yang dituju kepada seseorang dilakukan menerusi pelbagai pendekatan sama ada menggunakan gambar m4ngsa, kuku, rambut dan sebagainya.

Terbaru, seorang pengguna Instagram yang bernama Wan Zariffin berkongsi satu video yang ibunya baru sahaja pvlih dari perbuatan kej1 sih1r. Menurutnya di ruangan kapsyen, ibunya sudah hampir 3 minggu tidak dapat melihat wajah ayahnya.

Video

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Arezuan Wanz (@wanzariffin)

Alhamdulillah ibunya berjaya pulih dengan bantuan dan raw4tan ustaz. Video perkongsiannya itu telah meraih hampir 300 000 tontonan dan lebih 6000 tanda suka.

Rata-rata netizen bersimpati dengan kej4dian tersebut dan turut mendoakan kita semua dil1ndungi daripada perbuatan kej1 sih1r.

Komen Netizen

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Instagram @wanzariffin

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*