Datuk Nora Pernah Tak Jumpa Dengan Isteri Pertama? Status Perkahwinan Dr Dengan Isteri Pertama?

Kira-kira sebulan yang lalu, penyanyi terkenal Datuk Nora Ariffin sempat mengejutkan ramai apabila mengumumkan sudah pun berkahwin dengan rakan baik kepada Allahyrham suaminya iaitu Dr Rushdi Ramli. Walau bagaimanapun, banyak pula timbul cerita lain di sebalik rumah tangga dibina termasuklah did4kwa sudah bernikah sejak 2 tahun lalu.

Sebelum ini kec0h ada individu yang mend4kwa kon0nnya Datuk Nora suruh suami berp1sah dengan isteri pertama

Akan tetapi, Datuk Nora men4fikan sekeras-kerasnya semua ‘khabar angin’ tersebut. Terbaru, pasangan pengantin baru itu sempat dilihat menghadiri sebuah majlis bersama-sama. Wartawan rancangan ‘Melodi’ sempat menemubual mereka berdua tentang satu lagi dakw4an kon0nnya artis berkenaan mem4ksa si suami untuk berp1sah dengan isteri pertamanya.

Datuk Nora pernah tak jumpa dengan isteri pertama? Status perkahwinan Dr dengan isteri pertama?

Ketika ditanya, selebriti berkenaan mengakui perkahwinan tersebut diadakan secara senyap kerana ia adalah kedua buatnya selain enggan terl4mpau kec0h. Walau bagaimanapun, pasangan berkenaan seakan-akan berd4lih dan tidak menjawab soalan wartawan tersebut apabila ditanya soal isteri pertama. Ketika interview tersebut diteruskan dengan soalan tentang status hubungan, temu bual berkenaan diminta untuk dihent1kan oleh pihak mereka.

@memes.puaka

Ni reporter yg interview Erra Fazira haritu ke? 🤔 credit : youtube Tv3 Malaysia #fypシ #esekeli #berandatiktok

♬ original sound – buletin3minit 📺 – buletin3minit 📺

Bagus wartawan ni berani…Sememangnya jujur itu mahal dan semua itu takde dalam interview ni

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tertanya akan apa sebenarnya yang terjadi dan mengapa temubual tersebut terpaksa stop. Dalam pada itu, ramai juga berharap supaya soalan-soalan berkenaan dapat dijawab dengan baik.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : dnq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*