“Cantiknya Nampak Sebaya…” Rupanya Ini Umur Sebenar Suami Syura Badron

Penyanyi Syura Badron menyatakan rasa syukur selepas majlis ijab kabulnya bersama suami
Muhd Farizat Ismail, hari ini, berjalan dengan lancar.

Syura atau nama sebenarnya, Zuraidah Badron,36, sah bergelar isteri kepada lelaki pilihan hatinya itu kira-kira jam 12.30 tengah hari tadi di Masjid As-Salam Puchong Perdana, Selangor.

“Alhamdulillah segala galanya dipermudahkan. Saya bernikah dengan lelaki bujang dan orang kebanyakan. Dia menjalankan perniagaan makanan kecil-kecilan.

“Kami kenal sejak lima tahun lalu. Dalam tempoh itu, dia menjadi penyokong dan pengkritik saya.

Ketika saya menceburi perniagaan produk kecantikan kulit, Charmant, dia juga antara yang banyak membantu dan memberi tunjuk ajar,” katanya.
Majlis yang berlangsung mematuhi prosedur operasi standard (SOP) dengan hanya dihadiri 30 ahli keluarga dan kenalan terdekat kedua dua mempelai menyaksikan suami Syura melafazkan tiga kali akad nikah kerana terlalu gementar.
Pada majlis berkenaan, Syura yang juga bekas juara Master Chef Selebriti musim kedua itu menerima mas kahwin berupa jongkong emas 1.5 gram.

 

Pada hari bahagia itu juga, ibu kepada tiga cahaya mata berkenaan turut menerima wang hantaran yang dipersembahkan dalam bentuk set barang kemas.

Syura yang popular menerusi lagu Nazam Berkasih menyerahkan lima dulang hantaran berbalas jumlah sama daripada suaminya.

“Mereka sendiri menangis kegembiraan saat saya sah bergelar isteri tadi. Sebagai anak yang kian membesar, mereka juga memahami pergelutan saya dalam meneruskan kelangsungan hidup.

“Namun, apa terjadi, saya tetap akan menjaga tiga amanah (anak) itu dengan baik. Malah anak juga serasi dengan suami saya selama ini,” katanya.

Pasangan mempelai akan diraikan dalam satu majlis resepsi di Cheras, Kuala Lumpur malam ini.
Untuk rekod, Syura dan bekas suaminya iaitu Mohd Fadhly Md Yassin berkahwin pada 16 April 2006. Mereka berpisah pada Ogos 2015.

Hasil perkahwinan pasangan itu dikurniakan tiga orang anak iaitu Nurul Dania Irdani, 15, Nurul Qaisara Sofia, 13, dan Muhammad Irfan Aryan, 11.

Sumber : MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:sangat.pw/2022/01/saya-bernikah-dgn-lelaki-bujang-kenal-suami-sejak-syura-buka-cerita-sebenar-suaminya/” rel=”prev”>“SAYA BERNIKAH DGN LELAKI BUJANG, KENAL SUAMI SEJAK…” SYURA BUKA CERITA SEBENAR SUAMIrel=”next”>ALLAHYARHAM ALI BIN SALIMIN SELAMAT DIKEBUMI, YUSUF AZMI MOHON HADIAHKAN ZIKIR

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*