M4du Hadiahkan Set Gelang Berlian, Zarina Zainuddin ‘T4kut’ Nak Pakai

Pelakon Zarina Zainuddin mended4hkan bahawa madunya terlalu baik kerana menghadiahkan set gelang bertatahkan berlian sempena hari kelahirannya pada dua tahun yang lalu.

Menurut pelakon berusia 51 tahun ini, dia berterima kasih kepada madunya kerana memberi hadiah yang sangat bermakna buat dirinya dan berasa sayang untuk memotong gelang berkenaan.

Dalam pada itu, Zarina turut menyatakan bahawa lebihan daripada potongan gelang tersebut telah jadikan sebagai cincin.

Terima kasih maduku Datin Sri Noorhasimah bagi hadiah set berlian. Sebenarnya gelang ni dah lama dah saya dapat masa birthday saya 2 tahun lepas. Saya sayang nak potong. Saya simpan lama-lama, suami saya kata tak baik simpan lama-lama kakak dah bagi tu pakailah.

Ujarnya lagi, dia tidak gemar untuk memakai barang kemas serta lebih memilih untuk memakai jam tangan kerana berasa rimas dan hanya memakai barang-barang kemas tersebut jika ada majlis yang perlu dihadiri olehnya.

Saya ni bukan jenis suka barang kemas. Saya rimas lagipun tangan dah berk3dut kulit gelap pakai pun segan. Saya pakai bila semalam ada function tu je. Kalau jam saya suka.

Terima kasih Datin Sri barang mahal-mahal ni takut nak pakai. Madu saya cantik kulit putih melepak pakai barang kemas pun nampak manis. Saya bila pakai syok sendiri je.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : MV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*