Selepas 3 Tahun Bu4ng Tum0r, Ainul Mardhiah Bersua Lagi Dengan Dr Amalina

Umum sedia maklum, Doktor Amalina Che Bakri merupakan salah seorang doktor yang membantu urusan pembed4han membu4ng tum0r adik Ainul Mardhiah. Germ cell tum0ur seberat 200g itu berjaya dibu4ng dan kini Ainul Mardhiah semakin sihat.

Selepas tiga tahun ‘berpis4h’, kanak-kanak yang pernah mend3rita k4nser ‘germ cell tum or’ di bahagian mulut Ainul Mardhiah kembali bertemu dengan pak4r bed4h, Dr Amalina Che Bakri.

Menerusi satu posting di Instagram, ibu Ainul iaitu Nurul Erwani Zaidi dilihat bergambar bersama anak sulungnya itu serta Dr Amalina di sebuah restoran di ibu negara sehingga mengundang perhatian netiizen.

Ainul Mardhiah dengan Dr Amalina!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nurul Erwani Zaidi (@_nrlerwani)

Difahamkan, kali terakhir mereka bertemu adalah pada 2019 ketika kanak-kanak tersebut selamat menjalani pembed4han oleh sepasukan doktor pak ar di London, United Kingdom (UK).

Dr Amalina yang turut berkhidmat di UK menjadi antara orang terpenting dalam kisah kehidupan Ainul kerana bertungkus lumvs menguruskan dan menjayakan pembed4han berkenaan.

Posting tersebut menerima lebih 12,000 tanda suka selain ratusan komen netizen yang gembira melihat pertemuan itu apatah lagi Ainul dilihat semakin membesar dengan sihat.

Seb4k pula tengok!

Akhirnya Dr Amalina kat Malaysia

Untungnya dia, doktor sayang…

Moga2 Ainul pun jadi doktor

Dr Amalina dan suaminya, Alexander Charles kini berada di tanah air sekali gus pulang ke kampung halaman yang terletak di Johor Bahru selepas menjalani kuaran tin menerusi program Gelembung Pelancongan Antarabangsa Langkawi (LTIB).

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Instagram Nurul Erwani Zaidi

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*