“Dulu Elok Jer Bertudung Sempurna..,” Kini Giliran Hannah Delisha Disek0lahkan Netizen Akib4t Bertudung Tapi Nampak Leher

Mana-mana selebriti tidak akan pernah terlepas dari pandangan mata t4jam warga maya. Sama ada lelaki atau perempuan, isu yang sering dib4ngkitkan adalah berkaitan dengan aur4t mereka.

Baru-baru ini, pelakon kelahiran Singapura, Hannah Delisha turut menerima tegvran daripada netizen yang mengingatkannya agar menjaga dan menutup aur4t dengan sempurna.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Delisha (@hannahdelisha)

Memuat naik video dirinya yang sedang berjalan seperti model memperagakan busana, Hannah yang memakai baju hitam berlengan panjang dengan belahan leher berbentuk V dipadankan dengan skirt labuh bercorak bunga-bunga, bagaimanapun membuka ruang untuk netizen bercakap mengenai aur4t.

Ada yang meminta agar dia melongg4rkan pakaiannya dan ada juga yang menegur cara wanita itu memakai tudung kerana gaya berkenaan menyebabkan bahagian lehernya terded4h.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Delisha (@hannahdelisha)

Aktres yang meled4k dengan drama Mencintaimu Mr.Photographer itu mula berhijab pada penghujung 2020. Dia mendirikan rumah tangga bersama Imam Shah  pada Februari 2021.

Pelakon ini adalah antara anak seni yang masih mengekalkan imej bersih. Kontrversi paling p4nas yang pernah mel4nda Hannah adalah dkwaan wanita itu berkahwin tanpa r3stu dari ibu kandungnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Instagram Hannah Delisha via MV

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*