Ekin Tertek4n Ramai Spekulasi Rumah Tangga Goy4h Kerana Tak Hadir Pelancaran Filem Mawi

Terus menerus di4sak dengan pertanyaan mengenai hubungan rumah tangganya dengan Mawi, Ekin Rahmat mengakui em0sinya terg4nggu serta mengalami mental ‘breakdown’.

Ramai yang menghantar pesanan bertanyakan keadaan Ekin seolah-olah mahligai yang dibina bersama Mawi itu sedang dilanda masalah.

“Terima kasih kepada yang sudah bertanya sama ada saya okey atau pun tidak. Apa yang membuatkan saya str3ss adalah soalan yang mereka ajukan.

“Mereka tanya kenapa tak nampak saya di pelancaran itu. Adakah kerana rumah tangga ada masalah atau sudah tidak sefahaman atau bergaduh atau kerana kami sudah bercerai. Allahuakbar,” katanya menerusi Instagram.

Menjawab segala persoalan, isteri kepada penyanyi dan penyampai radio itu menjelaskan mereka berada di Johor Bahru sedang menjalani kuarantin.

“Anak-anak pos1tif Cov1d-19 dan kami ‘terperangkap” di Johor Bahru. Sudahlah str3s menjaga anak-anak yang mer3gam s4kit, Tetapi, majlis yang sudah dirancang itu perlu diteruskan.

“Bila kata fitn4h datang, sesukanya bercakap tanpa siasat, lagi tambah tertekan. Saya mohon, kepada yang bertanya seperti itu, berhentilah kerana ia menyebabkan saya str3s,” katanya.

Ekin dan Mawi mendirikan rumah tangga pada 20 Disember 2008 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Cahaya Malaika.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*