Belum Sempat Malam Pertama, Lelaki Dit4han Polis.. Rupanya Kahwin Lain Tanpa Izin Isteri

Bila bercakap mengenai poligami, terdapat sesetengah wanita mungkin bersetuju dan rela bermadu, malah ada juga yang tidak bersetuju dengan perkara berkenaan. Lebih meny4kitkan jika si suami berkahwin lagi tanpa kerelaan!

Dit4han lepas ‘settle’ majlis nikah

Menerusi sedutan rakaman berita yang dimuat naik oleh seorang lelaki dikenali sebagai Yunus di TikTok, memaparkan seorang lelaki dit4han polis ketika baru sahaja selesai majlis akad nikah di rumah isteri barunya.

Apa yang mengejvtkan, si suami dikatakan mengaku bahawa dirinya bujang ketika ingin berkahwin dengan isteri keduanya itu meskipun dia sebenarnya sudah berkahwin dan sudah mempunyai anak.

Isteri pertamanya yang dikenali sebagai Debi berasa dikhianati oleh suaminya sendiri kerana sanggup men1punya semata-mata ingin berkahwin dengan wanita lain tanpa meminta izinnya terlebih dahulu.

Susulan daripada itu, wanita berkenaan membuat keputusan untuk melap0rkan perkara tersebut kepada pihak polis.

H1langkan diri selama 9 bulan

Dalam pada itu, lelaki berkenaan dikenali sebagai Har itu rupa-rupanya sudah sembilan bulan mengh1langkan diri serta dan tidak memberi nafkah kepada isteri serta anaknya.

Walau bagaimanapun, ketika di balai polis si suami sempat meminta maaf kepada isteri pertamanya atas perbuatannya itu. Difahamkan, lelaki berkenaan boleh dikenakan hukvman penj4ra selama lima tahun jika disabitkan kes4lahan.

Sampai masuk berita

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : OHBULAN

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*