Ikuti Kisah Serba Mewah Ezurin Khyra, Daripada Model Biasa Menj4di Seorang Puteri Fashionista

Siapa je yang boleh digelar ‘Crazy Rich Asian’ kalau bukan yang luar biasa mewahnya. Artis tahun 1990-an dan juga model terkenal, Datin Ezurin memang sangat popular dengan gaya hidup serba mewah dan ekslusifnya itu. Nama instagramnya Ezurin Khyra mempunyai lebih kurang 155K pengikut.

ANAK LIMA BADAN MACAM ANAK DARA

Sememangnya seorang model cantik tinggi lampai, Ezurin Khyra atau Princess E memang terkenal dengan bentuk badan yang menarik walaupun mempunyai 4 orang puteri dan seorang puteri. Hasil perkahwinan Princess E dan kerabat Di Raja Negeri Sembilan ini, dia dikurniakan dengan anak anak comel dan bijak pandai. Princess E kini kebanyakkannya menghabiskan masa di London kerana anak anaknya semuanya belajar di sana.

Princess E dan Puteri, Putera

Datin Ezurin sangat terkenal pada zaman 1990-an dengan paras jelita dan tubvh b4dan yang mengg1urkan.

PAKAIAN JENAMA DESIGNER TERKENAL

Kehidupan Datin Ezurin memang diimpikan oleh semua kerana sebagai seorang puteri dia ditemani oleh jurusolek dan penata hias setiap kali dia keluar negara mahupun hanya didalam negara.

Kehidupannya begitu mengujakan kerana setiap waktu dia kelihatan menawan dengan pakaian mahal.

Banyak kongsian yang dibuat olehnya di Instagram miliknya itu menjadi bualan mulut ramai netizen kerana ada pakaiannya itu hanya direka khas untuknya oleh pereka terkenal luar negara.

BREAKFAST DI PARIS LUNCH DI MILAN DINNER DI BALI

Kehidupannya mewahnya itu boleh iibaratkan seperti semua tempat di bumi ini dekat sahaja kerana dia akan memuat naik setiap perjalanan hariaanya. Sekejap di Paris, Sekejap di Milan dan sekejap saja dia sudah bercuti di Bali di Villa yang privasi untuknya seorang bersama keluarga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EZURIN KHYRA (@ezurinkhyra)

Hidupnya terbang sana sini dengan menaiki pesawat mewah tanpa perlu memikirkan apa apa kos, itulah dikatakan crazy rich Asian. Datin Ezurin suka sering kali berkongsi percutian atau perjalanan menggunakan kapal mewah, yacht itu diibaratkan seperti menaikki kereta sahaja.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:meecks via DNQ

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*