Dikhi4nati Kawan Bak Kisah Tangmo, Svspek Siti Nur Surya Masih Tidak Mengaku SaIah

lnsiden melibatkan aktres Tangmo Nida yang ditemui di Sungai Chao Phraya bukan sahaja hangat diperkatakan di bumi Gajah Putih itu, sebaliknya turut mencvri tumpuan majoriti rakyat di negara ini. Berdasarkan tinjauan di beberapa platfrom media sosial khususnya Tiktok, netizen Malaysia sentiasa menanti update terbaru selain cuba merungkai m1steri pemergi1annya menerusi pelbagai ‘teori’ sebagai tanda solidariti serta mahukan pembel4an sewajarnya buat mend1ang.

Video

@ratunaga Kronologi pembunuhan #Tangmo ♬ เสียงต้นฉบับ – กิยู❤ทันจิโร่ – พี่น้องไฮทานิ❤

Namun jangan terlupa, di Malaysia juga pernah berlaku inslden yang serupa membabitkan seorang gadis maIang iaitu Allahy4rhamah Siti Nur Surya. Hasil s1iasatan mendapati, daIang utama yang mer4gut hayat gadis 19 tahun berkenaan adalah rakan karibnya sendiri. Paling meny4yat hati, kejadian itu berlaku betul-betul di hadapan Allahyarhamah ibu Siti Nur Surya yang terl4ntar di atas katil akibat mengh1dap bar4h ot4k.

Pihak polis turut tidak menolak kemungkinan svspek berasa tidak puas hati akibat sering dislndir menjadi motif lns1den p1lu tersebut. Bapa Allahyarhamah sendiri malah tidak menyangka rakan anak yang turut dikenali olehnya sanggup bertindak sedemikian rupa. Bagaimanapun, dia berlapang dada untuk memaafkan keluarga svspek gadis tersebut.

Video

Terbaru, suspek iaitu Siti Nur Athirah Azmi dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu hari ini atas pertvduhan jen4yah dilakukannya terhadap Siti Nur Surya pada 2 tahun lalu. Tertuduh didakwa mengikut Sek. 302KK bagaimanapun buat pengakuan tidak bers4lah sebaik kertas pertvduhan selesai dibacakan di hadapan Hakim Datuk Hassan Abdul Ghani.

 

Sumber : Kosmo

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*