22 Orang Adik Beradik Pelakon Radhi Khalid! Ogy Ahmad Daud Pula Sepupunya!

Artis tempatan yang sebenarnya berasal dari keluarga sama bukanlah lagi sesuatu yang baru di negara kita. Bagaimanapun pasti ada yang masih tidak mengetahui tentang artis-artis ini.

Jadi kali ini kami ingin berkongsi tentang dua orang artis senior yang sebenarnya adalah sepupu. Bagi yang tidak tahu,pelakon veteren Ogy Ahmad Daud dan Radhi Khalid adalah sepupu.

Radhi atau nama penuhnya Muhammad Radhieddeen bin Abdul Khalid dilahrka pada 4 Februari 1964 di Bukit Gelugor, Pulau Pinang. Dia mempunyai 22 orang adik beradik dari empat ibu dan merupakan anak ke-12.

Di dalam temu ramah akhbar Utusan Malaysia Radhi pernah berkata” arw4h bapa saya ada empat isteri, kalau ikut satu emak satu bapa, saya ada empat adik-beradik dan anak ketiga”.

“Hubungan kami adik-beradik memang akrab. Kami tidak ada perasaan 1ri hati antara satu dengan lain kerana kami sudah didik begitu oleh ibu bapa kami.

Terbaru, Radhi dan bebrapa selebriti lain seperti Kamal Adli, Julia Ziegler dan Datuk Jalaluddin Hassan bakal menjayakan teater muzikal “Asm4ra Songs4ng”.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : UM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*