“Macam Lailer dgn Jekfer realiti”- Kasih Iris Leona & Imran Bard jadi tumpuan ‘ribuan’ warga TikTok

Kini di media sosial ramai personaliti muda yang menarik tumpuan warganet untuk diikuti. Menerusi aplikasi, TikTok juga terdapat ramai personaliti media sosial popular yang dengan pantas mencuri tumpuan pengguna dengan apa-apa sahaja dilakukannya.

Antara yang begitu popular ketika ini merupakan YouTuber dan personaliti media sosial yang dikenali sebagai Imran Bard. Sebelum ini, dia mencetuskan warganet tidak dapat menahan ketawa dengan perangai bersahajanya.

Tidak disangka-sangka, dia berterusan mendapat perhatian sehinggakan di aplikasi TikTok juga Imran Bard mempunyai jutaan pengikut. Boleh dikatakan, apa sahaja yang dilakukannya pasti mencetuskan fenomena luar biasa.

Terbaharu pula satu rakaman yang memaparkan Imran Bard bersama dengan seorang lagi personaliti media sosial dan juga merupakan anak kepada pelakon, Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona menarik tumpuan ‘ribuan’ pengguna aplikasi TikTok.

Mana tidaknya, peminat dapat melihat pula Imran Bard dan Kasih Iris Leona dalam satu video dimana ada juga yang mengelarkan mereka sudah seperti, Lailer dan Jekfer didunia realiti.

Hantaran video di akaun atas nama leonathe2nd itu bagaimanapun meraih pula ratusan reaksi diruangan komen oleh warga TikTok.

“Macam Lailer dengan Jekfer in reality”

“Dia senyum macam tu pun…”

“Hahaha comel”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*