Iqbal Zulkefli Ditvduh Kac4u Madammu , Dikec4m Sebab Tanya Tk B0san Ke Beli Barang Mewah?

Iqbal Zulkefli dike.cam g.ara-g.ara bertanyakan soalan kepada penga.sas kosm.etik Noir Health & Beauty, Eriyca Baiduri atau Madammu yang juga penaja utama Anugerah Juara Lagu k3-36 (AJL 36).

Iqbal bertanya adakah pernah merasa b.osa.n untuk memberi baran.gan berjenama mewah.

Tujuannya bertanya sebegitu kerana penyanyi lagu Hujan ini sendiri berasa penat  untuk membeli barangan jenama mewah meskipun dia mampu untuk membelinya.

“Saya kena kecam teruk tadi apabila bertanya soalan ‘Madam, madam pernah rasa bo.san tak beli ba.rang branded mah.al-ma.hal, kasut, bag puluh-puluh ribu?

“Kenapa saya tanya begini sebenarnya, sebab saya sendiri kadang rasa penat beli barangan mewah seharga begitu meskipun mampu.

“Jadi kerana saya suka ikuti cara pembawaan Madam, saya pun teringin tahu. Sesetengah orang yang mampu, tidak pernah bo.san beli barangan seharga begitu. Saya tidak tahu apa yang difaham netizen,” katanya menerusi Insta Story.

Tambah Iqbal dia juga terkejut apabila ada yang menyuruhnya supaya tidak mengganggu Madammu kerana sudah bersuami.

“Saya terkejut baca komen, ‘jangan kacau, Madam sudah kahwin’. Saya mengikuti live Facebook Madam sudah 4 tahun lepas dan Madam sentiasa jawab baik setiap pertanyaan saya.

Sedih netizen fikir seolah saya ini tiada didikan, tidak tahu batas dan menghormati orang.”

Biasalah Iqbal, sekali orang dah be.nci buat apa pun pasti di.be.nci. Tak gitu? Tabahlah ya. 

 

Sumber : Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*