Takbir Raya Disangka Azan Buka Puasa, Gelagat Ain Edruce Dan Wany Hasrita ‘Crack’ Habis

Ain Edruce, salah seorang selebriti yang memiliki personaliti tersendiri membuatkan dirinya sering menjadi tumpuan warganet. Perangainya yang kadang-kadang boleh dikatakan agak ‘gila-gila’ menjadikan Ain Edruce antara selebriti yang boleh membuatkan peminat tertawa dengannya.

Malah baru-baru ini satu rakaman yang memaparkan Ain Edruce berada di studio bersama penyanyi terkenal, Wany Hasrita telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak, dalam video pendek itu kelihatan dua wanita ini sedang bergurau senda.

Namun tiba-tiba kedengaran Takbir Raya dipasangkan. Apa membuatkan ramai terhibur apabila melihat reaksi Ain Edruce yang terlalu teruja kerana disangkakan Takbir Raya itu adalah azan buka puasa.

Korang saksikan sendiri perangai Ain Edruce ‘crack’ habis selepas mendengar Takbir Raya disangka azan buka puasa dalam perkongsian ini:

Sampai macam itu sekali ya? Tapi ramai terhibur menyaksikan keletah pengacara ini. Video Ain Edruce dengar Takbir Raya disangka azan buka puasa ini telah meraih lebih 400 ribu tontonan dan 67 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Lapar sangat tu sampai takbir ngan azan pun bunyi sama”

“Ain Edruce tak pernah tak lawak. Tak pernah tak mengecewakan”

“Hahaha..Aduhhh penat aku nak gelak”

“Eh tu kan takbir raya”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*