Tidak pernah berenggang dengan anak, Rita Rudaini men4ngis rindukan Rayyan

Sebelum ini, Rita Rudaini melu4hkan rasa seb4k selepas menghantar anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin memasuki sekolah berasrama penuh Maktab Rendah Sains Mara (MRSM).

Menurut Rita, 45, dia yang selama ini tidak pernah berjauhan dengan anaknya itu mengalirkan a1r m4ta sed1h bercampur gembira melihat pencapaian anaknya itu.

Terbaru menerusi satu video yang tular di laman instagram officialhlive, Rita Rudaini dilihat berkongsi tentang dirinya yang tidak pernah berenggang dengan anak tercinta.

“Kami tak pernah berpisah, tak pernah langsung. Kalau kami keluar mana pun kami akan keluar dengan anak. Tiap-tiap malam kami akan tunngu macam tunggu boyfriend telefon.

“Bila sembahyang sama-sama, bila bagi salam, sebab selalu dua orang salam ni sorang lepastu dua-dua pelvk men4ngis. Malam tu kita akan tunggu Rayyan. Sebab siang kita memang tak akan kacau dia.

“Saya akan tunggu je dia call bila dia free. Dia akan call lepas habis prep. Kat rumah selalu tersasul panggil Rayyan.

“Rayyan pergi sana macam berjihad. Cari ilmu tu berjihad,” lu4h Rita Rudaini.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Official Hlive (@officialhlive)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 19.5k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata turut seb4k dengan lu4han Rita Rudaini itu.

Untuk rekod, Rita dan Aidil, 34, pernah berumah tangga pada tahun 2008, namun jodoh mereka tidak panjang dan berc3rai pada September 2013.

Bagaimanapun, hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua putera iaitu Airit Rayyan Rizqin, 13, dan Airit Qaqa Arjuna, 11.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: instagram officialhlive

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*